În Black Friday 2023, a crescut și interesul din partea companiilor pentru achiziționarea de produse aflate la reducere, firmele din România generând aproximativ 25% din totalul comenzilor înregistrate de evoMAG în Black Friday, în creștere cu circa 20% față de aceeași perioadă de anul trecut. De altfel, cea mai mare comandă din ultima lună a fost făcută de o companie, în valoare de peste 632.000 de lei, iar produsele achiziționate au fost laptopuri de gaming. A doua cea mai mare comandă a fost plasată tot de o companie, care a cumpărat laptopuri și televizoare de peste 350.000 de lei.

De cealaltă parte, persoanele fizice și-au extins anul acesta sfera de achiziții, cu focus pe diversificare, cele mai vândute produse în Black Friday la evoMAG fiind electrocasnicele mari și mici. Cea mai mare comandă aici a fost de aproape 26.000 de lei și a vizat achiziția unui laptop Apple McBook Air 13, a unei console PS5 și a mai multor telefoane iPhone 15.

La nivel general, incluzând comenzile plasate de clienții finali și de companii, în campania de Black Friday 2023, cele mai vândute produse la evoMAG au fost, în ordine: electrocasnicele, telefoanele mobile, laptopurile, televizoarele și monitoarele.

Creșteri s-au înregistrat și în rândul numărului celor care au ales să plătească cu cardul produsele achiziționate de Black Friday. Astfel, pentru 60% dintre comenzi, clienții au ales plata cu cardul, fie în rate, fie într-o singură tranșă, cu 10% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut.

Confortul și flexibilitatea au fost cuvintele cheie pentru mulți dintre români în perioada de Black Friday 2023, peste 40% dintre comenzi fiind livrate la lockerele easybox, aceștia putând să își ridice produsele oricând, la orice oră din zi și din noapte.

În perioada de Black Friday 2023, evoMAG a pus la dispoziția clienţilor mai multe opțiuni de plată, 15% dintre aceștia alegând să plătească în rate produsele cumpărate.

Totodată, numărul total de vizite pe site a fost de peste 1,5 milioane, cu un vârf de trafic în weekendul 10 – 12 noiembrie. 75% din traficul înregistrat pe site pe durata campaniei a venit de pe dispozitivele mobile, în creștere cu 15% față aceeași perioadă de anul trecut.

De asemenea, circa 4% dintre comenzi au fost expediate prin platformele de livrări rapide, Glovo, Bringo, Tazz, în aceste cazuri produsele ajungând la clienți în aproximativ o oră de la plasarea comenzilor.