Obiectivele imediate ale ExpertSender pe piața din România vizează crearea unei rețele de parteneri, prin stabilirea de parteneriate cu agenții (agenții de marketing, agenții de marketing digital, email boutiques, afiliați, publisheri) pentru implementarea soluțiilor ExpertSender și creșterea numărului de clienți.
”În România, lucrăm deja cu magazinul online de fashion Answear.ro. Urmărim extinderea rețelei de parteneri pentru a ajuta magazinele online și retailerii din România să-și maximizeze potențialul de venit cu ajutorul serviciilor personalizate de automatizare a proceselor de marketing”, spune Dominik Krzeslak, Senior Business Development Manager la ExpertSender, menționând că serviciile oferite de ExpertSender sunt destinate, cu precădere, companiilor medii și mari.
Astfel, România devine locația țintă pentru ExpertSender în 2019, compania desfășurându-și deja activitatea la nivel mondial, cu birouri în Franța, Polonia, Spania, Brazilia, Rusia și China.
”Există un potențial mare de creștere în industriile de ecommerce și retail în România, ritmul de dezvoltare pe care îl estimăm pentru aceste segmente fiind argumentul extinderii ExpertSender în această regiune. Vedem o deschidere foarte mare din partea clienților către ofertele magazinelor online și suntem convinși că soluțiile noastre de automatizare a proceselor de marketing prin personalizarea mesajelor și contextualizarea acestora de-a lungul mai multor canale, precum email, SMS și web, vor ajuta retailerii online să își crească rata de conversie și, implicit, vânzările”, mai spune oficialul ExpertSender.
Problemele magazinelor online
În prezent, abandonarea coșului de cumpărături este una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă magazinele online din România, în contextul în care trei sferturi dintre cumpărători nu finalizează comenzile, intenționând să revină ulterior pentru încheierea procesului de achiziție.
În lipsa trimiterii unui simplu reminder personalizat către clienți, majoritatea nu vor reveni, însă, pentru a finaliza achiziția, situație care se traduce prin pierderi semnificative în vânzări pentru retaileri. O soluție este trimiterea către clienți de mesaje care conțin recomandări de produse pe baza istoricului lor de navigare (contextualizate), ce pot genera până la 35% din veniturile magazinelor online, potrivit experților în automatizarea proceselor de marketing ExpertSender.
De altfel, acesta a fost și cazul unuia dintre cei mai importanți retaileri de fashion din Polonia, Venezia.pl, specializat în comercializarea de produse din piele, care și-a recuperat de 16 ori investiția făcută în marketing.
În prezent, activitatea ExpertSender desfășurată în România este coordonată de la sediul central din Polonia.
ExpertSender - 15 mld. de mesaje de marketing anual
ExpertSender este furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru eCommerce și retail. ExpertSender permite valorificarea datelor comportamentale ale clienților magazinelor online, în cadrul diferitelor canale de marketing pentru a le satisface mai bine preferințele și a maximiza conversiile.
Anual, compania trimite peste 15 miliarde de mesaje de marketing, pentru peste 1.000 de branduri din întreaga lume. Compania este certificată ISO 27001, lucru care presupune implementarea controalelor de securitate pentru protecția informațiilor, în conformitate cu cerințele GDPR. Compania a fost înființată în 2010 în Polonia și își desfășoară activitatea la nivel global, având birouri în Franța, Polonia, Spania, Brazilia, Rusia și China și o echipă de 100 de angajați.