Înscrie-te din timp la Factory Bootcamp pentru 27-28 septembrie, evenimentul unde afacerile devin mai bune în doar două zile și se pregătesc de finanțare. Dacă ești printre primii înscriși poți profita de un așa numit „fast lane”, adică o preselectare timpurie.

Factory Bootcamp este o serie de evenimente powered by Raiffeisen Bank și organizate de start-up.ro.

Evenimentul este dedicat antreprenorilor la început de drum care vor să crească business-ul lor și să-l facă finanțabil. În cele două zile antreprenorii învață în workshop-uri despre finanțare, coordonarea echipei, marketing, promovare, vânzări și pitching. Înscrie-te aici la Factory Bootcamp III.


Pe 27-28 septembrie 2024, poți participa gratuit la cea de-a treia ediție a programului de training antreprenorial Factory Bootcamp, o adevărată tabără de 2 zile în care să-ți transformi afacerea și să faci din planul tău de afaceri o realitate finanțabilă.

Dacă ai un plan de afaceri și vrei să-l verifici dacă este viabil pentru finanțare, te așteptăm alături de noi la Factory Bootcamp. Folosindu-te de informațiile pe care le vei primi în cadrul workshop-urilor, îți vei putea optimiza planul de afaceri pentru a te asigura că poți intra ulterior în programul factory by Raiffeisen, iar afacerea ta poate prinde viață.

Programul factory by Raiffeisen Bank are o caracteristică interesantă, anume că oferă finanțare și pentru idei de afaceri. Află de dacă planul tău de afaceri este bun participând la Factory Bootcamp, pe 27 și 28 septembrie la București. Aici găsești și informații despre profesorii tăi de la Factory Bootcamp și despre ce te vor învăța ca să aplici mai departe în afacerea ta.

Ce este un plan de afaceri. Principalele elemente pe care le conține

Ca antreprenor, un plan de afaceri te poate ajuta să analizezi piața și mai ales concurența ta. Poate fi un sistem de control și de monitorizare a rezultatelor – vei ști unde te afli, cât de departe ești de rezultatul dorit, unde te-ai abătut de la drum și ce va trebui să corectezi pentru ca afacerea ta să funcționeze și să se dezvolte în continuare.

Te poți gândi la un plan de afaceri ca la o hartă virtuală pe care să creionezi și să urmărești parcursul afacerii tale. În mod evident realitatea din teren se poate schimba și va fi nevoie să-ți adaptezi planul pe măsură ce datele se schimbă.

Însă elemententele principale pe care le conține un plan de afaceri rămân neschimbate indiferent de ceea ce se întâmplă pe piață.

Din punct de vedere financiar, un plan de afaceri este un document menit să atragă bani pentru business-ul pe care l-ai început, fie că vizezi să iei un credit bancar sau să atragi finanțare de la investitori privați. Un plan de afaceri este, în mod tradițional, comprehensiv și documentat extrem de bine și oferă o radiografie a companiei și a produselor/serviciilor pe care aceasta le aduce pe piață.

Sunt câteva aspecte esențiale pe care trebuie să le conțină orice plan de afaceri:

  • Rezumat: prezinți afacerea pe scurt și spui care sunt obiectivele tale în ceea ce privește dezvoltarea afacerii pe termen scurt, mediu și lung.
  • Prezentare generală și obiective: detaliezi problema pe care vrei să o rezolvi, cum vei face asta și ce avantaje competitive ai.
  • Oportunități de piață: evaluezi piața, publicul țintă, tendințele din piață și competiția.
  • Marketing și vânzări: explici cum vei crește compania.
  • Echipa de management și operațiuni: explici cum vei conduce compania și modul în care va fi structurată.
  • Analiză financiară: prezinți cheltuielile prevăzute, veniturile, fluxul de numerar și alte aspecte financiare și menționezi cifre relevante pentru firmă dacă ai deja activitate (cifră de afaceri, venituri, cheltuieli, profit, pierderi, credite existente sau alte investiții).
  • Cerere de finanțare: menționezi suma de care ai nevoie și detaliezi modul în care vei cheltui banii.
  • Anexe: atașezi CV-uri, imagini, istoric de credit, brevete, licențe sau scrisori de referință, orice alte elemente relevante pentru afacerea ta și pentru experiența ta profesională.

Un scurt ghid despre cum să scrii un plan de afaceri am scris pentru tine și aici.

Despre planuri de afaceri bine puse la punct, indicatori financiari care pot ajuta la obținerea unei finanțări din partea băncii și despre alte elemente care pot ajuta la transformarea afacerilor aflați, pe larg, la Factory Bootcamp III, pe 27 și 28 septembrie 2024, în București.

Înscrie-te la Factory Bootcamp III de pe 27-28 septembrie din timp ca să fii preselectat.

Pentru a te înscrie trebuie să completezi formularul în care să explici câteva aspecte despre afacerea ta și despre tine. Completează cu atenție pentru că formularul va fi luat în calcul pentru preselecție.

Ulterior selectării, vei primi un mail de confirmare de participare.

Calendarul înscrierilor la Factory Bootcamp III

  • 20 august – 12 septembrie- perioadă deschisă de înscrieri
  • 12 – 16 septembrie – selecția finală a participanților
  • 16 - 20 septembrie - anunțarea tuturor participanților la Factory Bootcamp III
  • 27-28 septembrie - Factory Bootcamp III - programul se desfășoară de dimineața până seara, mâncarea, băutura și gustările sunt asigurate de către echipa start-up.ro.
  • În fiecare săptămână începând cu data de 26 august vor fi verificate înscrierile și vor fi preselectați participanții care au convins juriul deja. Ei vor fi anunțați că au fost acceptați pentru a avea timp să se pregătească.
  • După preselecția participanților vom anunța numărul de locuri disponibile la Factory Bootcamp III.

Așadar, te înscrii din timp, ai mai multe șanse de a fi selectat pentru a participa la Factory Bootcamp III.

Bootcamp-ul are loc fizic timp de două zile la Raiffeisen Media Center pe Calea Floreasca 246c în București.

Pregătește un pitch pentru Factory Bootcamp III

Factory Bootcamp III, eveniment ce va avea loc pe 27-28 septembrie, în București, va debuta cu o sesiune în care participanții se vor prezenta, atât pe ei, cât și afacerile la care lucrează, sau pe care doresc să le înceapă. Bootcamp-ul începe cu ceea ce este cunoscut în lumea fondatorilor de startup-uri ca fiind un pitch.

Chiar dacă prezentarea participanților în fața colegilor și a echipei Raiffeisen Bank, care va fi prezentă pe parcursul bootcamp-ului, nu va fi un pitch pentru finanțare, Factory Bootcamp III este un eveniment care pregătește antreprenorii pentru finanțare.

Pitch-ul inițial are 3 minute și poate avea un suport PDF sau PPT care să prezinte afacerea sau ideea de afaceri.

Înaintea participării la Factory Bootcamp, antreprenorii vor primi exemple de pitch-uri - modele, dar și un mini-workshop video pe această temă.

Programul este exclusiv offline și se va desfășura timp de două zile în București, la Raiffeisen Media Center pe Calea Floreasca 246c.

Detaliile complete privind mentorii Factory Bootcamp III și temele acestuii bootcamp vor fi anunțate în perioada următoare.


Formularul de înscriere se poate completa cu atenție în maximum 5 minute. Ulterior completării lui vei primi o confirmare automată pe mail. Pentru orice întrebare, ne poți scrie pe [email protected].