Aceasta este disponibilă atât pe Android, cât și pe iOS, fiind realizată cu o investiție de peste 60.000 de euro.
În contextul în care peste 60% dintre comenzile plasate pe fashionup.ro sunt de pe mobil, iar acest trend este în continuă creștere, compania a decis să investească într-o nouă experiență de cumpărături pentru clienții săi, o cale mai facilă, scurtă și prietenoasă către produsele favorite. FashionUP! estimează peste 50.000 de descărcări ale aplicației până la finalul acestui an, iar primele 10.000 de descărcări vor fi recompensate cu un discount de 10% aplicat primei comenzi.
“Ideea aplicației mobile FashionUP! a apărut cu mai mulți ani în urmă, iar acum suntem încântați că am ajuns la o formă ce acoperă o serie mare de funcționalități, în acord cu imaginea și strategia noastră pe termen lung”, spune Mira Anghelescu, directorul de operațiuni FashionUP!.
În ultimii doi ani FashionUP! a evoluat în ritm accelerat, fiind în prezent un marketplace cu peste 100.000 de produse, de la mai mult de 1.000 de branduri de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, beauty și home&deco.
Dezvoltarea aplicației este un pas natural în evoluția brandului, creând o conexiune rapidă cu utilizatorii ce plasează comenzile direct de pe telefonul mobil.
Aplicația FashionUP! are un design dinamic și atractiv, iar funcționalitățile ușurează experiența consumatorului în ceea ce privește navigarea, descoperirea noutăților, selecția produselor favorite sau plata rapidă cu cardul sau în rate.
În plus, clienții care descarcă aplicația vor beneficia constant de campanii dedicate și vor fi primii care vor avea acces la cele mai importante acțiuni de vânzări.
Aplicația este momentan disponibilă în România, urmând ca în viitorul apropiat să fie accesibilă și pentru restul piețelor în care FashionUP are deschise operatiuni. În următoarele faze de dezvoltare, aplicația va primi noi update-uri.