Conferința Fast Forward Business Summit (FFBS) este organizată de wall-street.ro cu sprijinul start-up.ro și vrea să fie poarta către un mediu de afaceri mai conectat.

Te așteptăm miercuri, 27 septembrie, cu un panel de dezbateri, structurat sub forma unei succesiuni de mini studii de caz, și 6 workshop-uri utile pentru a învăța cum să îți crești cât mai repede afacerea, fie prin accesarea de fonduri noi, fie prin eficientizarea activității.

Participarea doar la conferință este gratuită, iar ulterior, dacă vrei să studiezi aprofundat, alături de specialiști, te poți înscrie la unul sau la mai multe workshop-uri utile pentru a-ți crește și administra afacerea. Vei primi discount-uri progresive în funcție de numărul de workshop-uri ales

În prima parte a zilei, wall-street.ro și start-up.ro vor găzdui mai mulți antreprenori cu povești de succes, care vor avea intervenții inspirationale, iar ulterior aceștia vor primi live feedback din partea finanțatorilor și consultanților, pentru a înțelege care au fost provocările în ceea ce privește finanțarea și creșterea business-ului și cum ar fi putut să treacă mai ușor peste ele.

Participarea doar la conferință este gratuită, iar ulterior, dacă vrei să studiezi aprofundat, alături de specialiști, te poți înscrie la unul sau la mai multe workshop-uri utile pentru a-ți crește și administra afacerea. Vei primi discount-uri progresive în funcție de numărul de workshop-uri alese.

Cine poate veni la FFBS? Atât antreprenorii la început de drum, cât și cei care au un IMM de câțiva ani și care vor să învețe mai multe secrete pentru administrarea mai bună a afacerii. E un mix de antreprenori tineri și cu experiență, investitori, consultanți, reprezentanți ai băncilor.

Ce workshop-uri vei avea la Fast Forward?

Workshop de contabilitate: "make-up" contabil pentru o mai bună prezentare în fața finanțatorilor

Trainerul acestui workshop este Marcel Vulpoi, fondator al Vulpoi & Toader Management (VTM), una dintre puținele companii independente de servicii integrate de contabilitate și consultanță în business din România. Marcel este și profesor la Academia de Studii Economice și are o experiență de peste 16 ani în business și la catedră.

Workshop crowdfunding: secretele unei campanii de succes în România

Workshop-ul de crowdfunding este susținut de Oana Craioveanu, project manager al platformei Startarium, cea mai complexă platformă educațională și de acces la finanțare a inițiativelor antreprenoriale românești, un proiect Impact Hub și ING lansat în 2016. Oana are o vastă experiență în project management și este co-fondatoarea Impact Hub București și Cluj-Napoca

Workshop despre insolvență: cum să îți protejezi afacerea de insolvența partenerilor comerciali

Iancu Guda (CFA, EMBA) va fi trainerul workshop-ului de insolvențe. Economistul, cu o experiență de peste 10 ani în mangementul riscului de credit, este Director General al Coface Credit Management Services SRL și președinte al AAFBR (Asociația Analiștilor Financiari Bancari din România), pentru mandatul 2016-2018. Începând cu anul 2013, este este lector asociat la Institutul Bancar Român, unde predă cursuri de analiză financiară avansată și corporate finance în cadrul programului CEFA. De asemenea, începând cu anul 2017, Iancu este autorizat de către ASF în poziția de Vicepreședinte și Administrator Independent în Consiliul de Administrație al BRD Asset Management

Cum să îți promovezi cât mai bine afacerea în media

Vei învăța despre cum să îți etalezi afacerea pe masă presei de la Vlad Andriescu, redactor șef al start-up.ro, astfel încât să nu ai probleme în a livra către jurnaliști și influenceri acel conținut despre afacerea ta care va genera automat interes și se va transpune în numeroase prezențe media. Vlad urmărește startup-urile din România de peste șase ani și așteaptă unicorni locali. El tratează ecosistemul antreprenorial din România cu realism și nu crede că avem încă "Steve Jobs de România".

Workshop fonduri europene: cum să îți pregătești dosarul pentru a obține banii europeni

Workshop de HR: provocări legislative și dificultăți în eficientizarea structurii de personal

Ultimii doi traineri vor fi anunțați în scurt timp.