Ascultă podcastul
Ascultă interviurile în avanpremieră în format audio pe orice platformă dorești - Apple, Spotify sau altele.
Lectură de 3 min
Ascultă interviurile în avanpremieră în format audio pe orice platformă dorești - Apple, Spotify sau altele.
Ascultă discuția aceasta în format de podcast pe canalul nostru disponibil pe orice platformă folosiți. Click aici pentru a descoperi și alte interviuri.
FigVision este un produs care construiește componente pentru platforma Figma în câteva secunde, pornind de la o imagine. Folosește inteligența artificială pentru a face asta. Practic, de la o imagine, se pot crea nenumărate designuri care să fie folosite în Figma.
Asta elimină munca repetitivă a designerilor de produs. Noi am discutat cu fondatorul soluției, Andrei Manolache, într-un interviu după How to Web 2024.
"Când faci un software sau ești o companie multinațională, lucrezi cu mai mulți clienți și fiecare vrea ceva separat. Tu trebuie să refaci mereu același website, să pui butoane, culori diferite. Un software ca acesta al nostru permite să creezi o librărie de componente și să translatezi 100 de site-uri ca să le folosești după aceea ca model", spune Andrei Manolache, unul dintre cofondatorii FigVision.
"Am avut asemenea experiență anterioară, lucram la Oracle, am fost acolo 4 ani de zile. Marea problemă era că trebuia să refacem mereu aceleași componente pentru soluții diferite, ba de banking, capital management și dacă aveam ceva să automatizeze procesul care nu implica nimic creativ, puteam să ne concentrăm să testăm cu utilizatorii, să aducem valoare", mai spune fondatorul FigVision.
"Totul se bazează astăzi pe template-uri. Dar tot trebuie să înțelegi cum să muți lucruri pe ecran să să le aliniezi. Cu noi lucrez cu un model de AI. Evident, poți să faci și lucruri manual, dar toată ideea este să simplificăm acest proces mai mult decât este acum", spune Andrei Manolache
"Inovația noastră vine din faptul că nu trebuie să plătești 50 de dolari pentru fiecare template pentru fiecare produs. Ci plătești un abonament lunar la FigVision și ai un organizator de context și elemente cu care să lucrezi zi de zi", spune Andrei Manolache.
"Vom merge pe viitor către companiile multinaționale și către specialiștii de produs care să ne testeze software-ul, iar ulterior vrem să avem un abonament lunar pentru companii", spune Manolache.
“Nu avem nevoie de mai mulți bani pentru că dezvoltăm un produs de AI specializat, nu cum sunt Chat GPT, Mistral și altele care vor să facă de toată și costă enorm să le antrenezi. Noi facem ceva superspecializat, așa că nu vom avea nevoie de investiții enorme în partea de antrenare", spune Manolache.