Discuția cu Florin Vișoiu a avut loc în cadrul Tigers Summit la Vodafone Innovation Corner, locul de discuție pentru inovatorii României.


Cu o experiență de peste 18 ani în ceea ce privește afacerile mici și mijlocii, Florin Vișoiu este National Sales Director, Small & Medium Business, în cadrul Vodafone Business și conduce echipele de vânzări directe ale Diviziei de Soluții pentru Antreprenori.

Absolvent al Academiei de Studii Economice din București, Florin și-a dedicat cariera, atât în cadrul UPC, cât și la Vodafone, în a înțelege care sunt nevoile de conectivitate, tehnologie și digitalizare ale antreprenorilor români.

Florin Vișoiu ni s-a alăturat pentru pentru prima ediție a Tigers Summit. A făcut parte din panelul Tigers of commerce care a reunit specialiști din domeniu.

Poți urmări aici înregistrarea panelului cu Laura Sardescu, co-fondatoare a NeaKaisa.ro, Raluca Radu, MTH Digital și Answear.ro, Andrei Șercanean, VP eCommerce Services eMAG, Kiril Dinov, Growth Leader Eastern Europe VTEX, și Florin Vișoiu, SMB National Sales Director Vodafone Business, sau puteți citi principalele concluzii ale discuției.

Am discutat cu Florin și în afara scenei despre tehnologia care l-a impresionat cel mai mult, despre industriile care ne pot ajuta să ne dezvoltăm țara și despre avantajele pe care ni le oferă tehnologia azi.

Urmărește interviul video pe care l-am realizat cu el în cadrul Tigers Summit, prima ediție a unui eveniment în care am discutat cu firme mari, românești și străine, cu investitori, cu industria de ecommerce, cu antreprenori în ascensiune, și am văzut și prezentări despre cele mai noi tehnologii care sunt create în România. Mai jos poți citi principalele concluzii ale interviului.

Întrebările pe care i le-am adresat lui Florin Vișoiu, SMB National Sales Director Vodafone România:

  • Care a fost inovația care te-a uimit cel mai mult de-a lungul vremii?
  • Crezi că suntem într-o perioadă în care luăm tehnologia de-a gata?
  • Cât de mare a fost influența tehnologiei în evoluția țării?
  • Ce le transmiți oamenilor care consideră că tehnologia e un lucru rău?
  • Cum ne poate ajuta digitalizarea pentru a crește afacerile noastre?
  • Care ar fi 3 domenii esențiale pentru dezvoltarea României?
  • Recomandă-ne o afacere care-ți place sau care te-a impresionat?

Principalele concluzii ale discuției cu Florin Vișoiu:

  • Am un exemplu de care am aflat de curând și care este din Noua Zeelandă, unde tehnologia a fost folosită pentru a crește rata de supraviețuire a vițeilor. Exemplul subliniază modul în care digitalizarea poate sparge barierele și poate aduce beneficii semnificative fermierilor.
  • Tehnologia poate sparge barierele și demonstra aplicabilitatea sa în diverse domenii, aspect subliniat de exemplul de succes din Noua Zeelandă.
  • Sunt anumite provocări pe care le au antreprenorii, cum ar fi șocurile pandemiei, criza energetică și războiul din apropiere, și cum tehnologia și digitalizarea pot ajuta la creșterea rezilienței și eficienței acestora.
  • În perioada de criză, cei care au implementat tehnologia au reușit să se diferențieze și să își diversifice liniile de business.
  • Tehnologia permite eficientizarea operațiunilor și diversificarea liniilor de business, contribuind la diferențierea în fața concurenței.
  • Mulți confundă digitalizarea cu robotizarea, iar informarea și sprijinirea antreprenorilor sunt esențiale pentru a le arăta cum pot testa și implementa tehnologia în afacerile lor.
  • Implementarea tehnologiei și digitalizării este crucială pentru antreprenoriatul din România, în special în contextul actual al crizelor multiple.
  • Digitalizarea este esențială pentru flexibilitatea și eficiența forței de muncă, permițând angajaților să lucreze de la distanță.
  • Tehnologia poate îmbunătăți experiența clientului și interacțiunea cu clienții, mai ales în zona serviciilor.
  • Sectorul eCommerce are un potențial de creștere fantastic datorită tehnologiei și digitalizării.
  • Digitalizarea aduce beneficii semnificative și în sectorul HoReCa, crescând productivitatea, eficiența financiară și fidelitatea clienților.