După ce în 2019 se mândrea cu poziția 23 în acest top, deciziile de business și parteneriatul cu fondul de investiții Mozaik Investments, încheiat la final de 2019, au influențat pozitiv evoluția 5 to go, aducând o creștere cu 11 poziții în acest top anual dezvoltat de Food Service, Europe & Middle East.

Creșterea procentuală cu 60% față de anul precedent este a doua cea mai mare din Europa, în timp ce ca dezvoltare a numărului de locații, cu 90 de locații noi deschise în 2020, 5 to go se situează pe locul 3 în Europa.

Rezultatul european se reflectă și în stabilitatea pe care 5 to go o demonstrează pe piața locală, cu o cotă de piață de 39.9% în 2020 în ceea ce privește numărul de unități din totalul lanțurilor de cafenele, față de o cotă de 28.1% în anul precedent.

„Suntem o companie agilă, iar deciziile curajoase de business luate în ultimul an au fost răsplătite prin aceste rezultate. Ne onorează să fim pe locul 12 în Europa, dezvoltarea 5 to go este rezultatul unei munci de echipă susținute și a implicării și determinării francizaților, cei care au decis să investească în acest business. Credem însă că dezvoltarea de abia acum începe. Există potențial mare pentru acest segment, iar planurile noastre sunt ambițioase: 1,000 de cafenele deschise în 5 ani și acces pe noi piețe internaționale. Avem un plan solid ce vizează toate tipurile de localități, acum am intrat pe un trend de dezvoltare accelerată în orașele mici și medii, unde modelul nostru de business se bucură de un real succes”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

În continuare, inovația va rămâne o prioritate pentru 5 to go, la nivel de produse, servicii și campanii.

O direcție importantă de dezvoltare pe care grupul o vizează este cea a unei divizii de retail, ca urmare a feedback-ului constant transmis de comunitatea 5 to go în ultimul an.

În perioada următoare, pe lângă deschiderea de noi locații la nivel național, grupul lucrează la dezvoltarea conceptului de 5 to go Green, o cafenea cu un sortiment variat de produse bio, vegane și raw, precum și la primele parteneriate internaționale pentru lansarea pe piețele din UK și Franța.