„Ca plan de business pentru această franciză estimăm pentru anul acesta să ajungem la un număr de 70 - 100 de bonuri zilnic, iar după un an ne propunem să ajungem la o medie de 150 de bonuri”, a declarat Radu Savopol, co-fondator Cereal Crunch & 5 to go.
Locația din Craiova e poziționată chiar în zona centrului vechi și îi așteaptă pe locuitorii orașului, și nu numai, să testeze cele peste 100 de sortimente de cereale, alături de multe varietăți de lapte și de toppinguri. Oferta e generoasă, include și sucuri, cafea sau smoothie.
Franciza Cereal Crunch - cifră de afaceri estimată
Cereal bar-ul craiovean dispune de o suprafață amplă, de 80 mp, de 35 de locuri la interior și 20 de locuri pe terasă.
Estimările inițiale sunt ca cifra de afaceri să atingă 75,000 de euro pentru perioada august - decembrie 2020, în condiții normale de funcționare, iar pentru anul următor, să se apropie de 200,000 de euro.
În spatele Cereal Crunch sunt 3 antreprenori cu experiență în domeniul HoReCa, Radu Savopol și Lucian Bădilă, co-fondatori ai celui mai mare lanț de cafenele din România, 5 to go, și Andrei Alecu, proprietar al cafenelei Utopia Coffee Bar.
În prezent, Cereal Crunch are deschise două spații în București, la Piața Națiunile Unite și la Universitate, pe Hristo Botev 1. Meniul oferă peste 100 de tipuri de cereale din toată lumea, dar și locale, alături de 16 tipuri de lapte și peste 20 de toppinguri. Conceptul s-a extins sub formă de franciză pentru prima oară în provincie, la Craiova.
Franciza Cereal Crunch - cât costă deschiderea unui cereal bar
Investiție totală
Între 40.000 – 50.000 euro (cu taxă de franciză inclusă). Suma variază în funcție de dimensiunea spațiului.
Caracteristici ale punctelor de vânzare
Plasarea în piață: zone cu peste 100.000 de locuitori.
Locații optime de amplasare: zone cu spații de birouri, sedii administrative, licee și facultăți, parcuri, zone cetrale.
Suprafața de vânzare: 50-100 mp.
Investiție inițială: între 40.000 - 50.000 de Euro, cu toate taxele incluse.
Echipa de vânzare - francizorul asigură pregătire înainte de deschidere și suport după demararea afacerii.
Redevențe: 5% taxă lunară și 2,5% contribuția la bugetul de marketing, care se vor aplica la cifra de afaceri.
Durată contract: 8 ani
Taxa de Franciză: 7.500 de Euro