Pentru anul în curs, grupul Coffee 2 Go România estimează o cifră de afaceri de 1,3 milioane de euro și deschiderea a încă cinci unități, majoritatea de tip mini {{cafenea[13]}} Inside. Din totalul cifrei de afaceri, jumătate provine din vânzările înregistrate de locațiile administrate în regim de franciză.

Franciza Coffee 2 Go - cele mai consumate produse

Cele mai consumate produse au fost {{cafeaua[13]}} latte și cappuccino, care s-au vândut în proporție de 75% în sezonul rece, și frappe-ul, produsul vedetă Coffee 2 Go, consumat în sezonul cald de mai mult de jumătate dintre clienți.

Începând cu anul trecut, Coffee 2 Go promovează arta contemporană românească pe paharele și în locațiile sale, iar {{design[44]}}-ul interior al noilor locații este inpirat din natură, prin coloristica și materialele folosite.

Inovații pentru cafeaua la purtător

Coffee 2 Go a introdus la începutul verii în premieră pe piață din România un nou ambalaj inovator prin design-ul și utilitatea lui, destinat transportului cu ușurință a unui singur pahar de {{cafea[13]}} la pachet. Design-ul ambalajului este înregistrat la OSIM, fiind al doilea model brevetat de către Coffee 2 Go, după modelul industrial al kiosk-ului în formă de pahar de cafea lansat la începutul afacerii.

Pe lângă {{cafeaua[13]}} care are la bază mixul de Arabica și Robusta, realizat de furnizorul Casei Regale, Mihai Florescu, în 2018, lanțul Coffee 2 Go va oferi clienților săi alternativa unei cafele de origine provenind din locuri exotice precum Tanzania, Kilimanjarto sau Santos. Până la sfârșitul anului, Coffee 2 Go va utila toate unitățile cu râșnițe speciale, destinate exclusiv cafelei de origine singulară.