Brandul Dodo Pizza este prima master franciză a rețelei și prima franciză internațională. În 2014, managerul general Dodo Pizza România, Sergiu Bolocan, și-a propus să aducă în țară un nou model de business - unul transparent și onest, în cadrul căruia să creeze o relație de încredere cu investitorii, partenerii, furnizorii, dar cel mai important cu clienții săi.

Pe lângă modelul de business neobișnuit, Dodo Pizza a adus în țară și sortimente de pizza noi. În meniu, clienții pot găsi variante clasice de pizza dar și reinterpretări ale rețetelor consacrate.

În România, brandul Dodo Pizza este prezent din anul 2016, în Brașov și București. În decursul celor 7 ani lanțul pizzeriilor a crescut treptat, în acest moment având 7 pizzerii, 2 în Brașov și 5 în București.

Cost franciză Dodo Pizza - contract pe cinci ani

În următorii ani, își doresc o extindere la nivel național prin intermediul francizaților, atât în orașele mici cât și în metropolele țării.

În momentul de față franciza are 694 de restaurant în 14 țări. Costul francizei Dodo Pizza este de 10.000 de euro per unitate, iar taxa de roialitate e de 3,5% în primul an și 5% în al doilea an. Taxa de marketing este de 3% și se percepe din al doilea an.

Costurile approximative pentru deschiderea unei locații Dodo Pizza sunt de 80.000 – 100.000 de euro în cazul unei locații de tip express cu livrare, ce poate fi pusă într-un centru commercial sau 150.000 – 230.000 de euro în cazul unei unități city format, cu livrare, loc de joacă și sală de mese. Durata minimă e de 5 ani.