Dulcinella, un business românesc de cofetărie și patiserie cu rădăcini basarabene, a lansat modelul de dezvoltare prin franciză, acest pas fiind parte a strategiei companiei de a deveni lider de piață în următorii ani, prin deschiderea a 200 de unități.

Potrivit mangerilor companiei care deține rețeaua de cofetării, strategia este ca până la finalul acestui an să fie deja deschise două francize Dulcinella la Brașov.

Cât costă franciza Dulcinella

După cum ne povesteau reprezentanții companiei la mijlocul lunii septembrie, odată cu deschiderea celei de-a 18 cofetării Dulcinella, modelul de francizare Dulcinella România are două direcții de dezvoltare, atât prin cedarea în franciză a locațiilor existente (business ready-made) și oferirea de francize “de la zero”.

”Avem taxa de franciză de 10.000 de euro, redevența lunară este de 5% din nivelul de vânzări. Francizaților le vom oferi noi toate utilajele, nu vor trebui să cumpere nimic din piață, le vom crea toate condițiile necesare pentru ca ei să performeze. Noi le echipăm în totalitate shop-ul pentru ca ei să devină operaționali foarte repede”, ne preciza la acel moment Sergiu Diaconu, reprezentantul acționarilor Cornelius H Group LTD, compania care deține în prezent brandul Dulcinella.

Pentru preluarea unui business ready-made, investiția se poate ridica la aproximativ 22.000 de euro și include taxa de franciză de 10.000 de euro, taxa de marketing 1.500 de euro, redevența lunară de 5% din vânzări, cât și o garanție de 10.000 de euro pentru bunurile oferite în custodie.

Franciza Dulcinella - cât costă să deschizi o cofetărie în franciză

Antreprenorii care vor prelua în regim de franciză locațiile deja deschise vor beneficia de clientela, infrastructura și toate echipamentele existente și vor avea obligația renovării locației în următoarele 12 luni, conform noului branding al companiei.

În cazul unei locații de la zero, investiția inițială se poate ridica la 70.000 – 120.00 de euro, dar proprietarii oferă mecanisme de reducere a investiției inițiale, precum oferirea de echipamente în custodie. Astfel, investiția se poate diminua cu minim 20.000-30.000 euro, în funcție de suprafața locației.

”Dacă francizatul ar face o investiție proprie, ar fi în jur de 100-120.000 de euro. Dacă preia utilajele de la noi, atunci investiția lui ar fi în jur de 70-80.000 de euro, inclusiv taxa de franciză”, adăuga Sergiu Diaconu în discuția cu noi privind franciza Dulcinella.

Franciză cofetărie Dulcinella - strategie de extindere

Potrivit oficialilor Dulcinella, sunt deschise discuții pentru inaugurarea de noi cofetării-patiserii în București, Brașov, Brăila, Constanța.

”Pentru 2025 estimăm deschiderea a 7-10 locații în franciză. Există deja un mare interes pentru franciza Dulcinella România, iar pentru noi acest lucru este esențial, pentru că ne dorim ca produsele noastre să ajungă la cât mai multă lume, peste tot în țară și în afara României”, a explicat Sergiu Diaconu, reprezentantul acționarilor Cornelius H Group LTD, fondul de investiții care deține Dulcinella România.

Francizarea Dulcinella România se înscrie în strategia lanțului de cofetărie-patiserie de a deveni lider de piață până în 2029, prin dezvoltarea rețelei, dar și prin deschiderea unei noi fabrici de 7.000 mp, la Cernica, lângă București.

Am povestit pe larg despre strategia de dezvoltare a cofetăriilor Dulcinella în acest material.

Managementul cofetăriilor Dulcinella estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 5 milioane de euro, iar pentru 2025 o creștere de 30% - la 6,5 milioane de euro - ca urmare a dezvoltării businessului în România, dar și la nivel internațional.