În primul an de la deschidere, Handsome Monk a înregistrat o cifră de afaceri de 400.000 de euro, iar pentru 2018 estimează o creștere de 25%, de până la 500.000 euro, bazându-se pe intensificarea traficului în mall, dar și activitățile de marketing, de creștere a brand awareness-ului.
”În primul an de activitate ne-am concentrat pe consolidarea brand-ului și familiarizarea clienților cu acesta, mai ales că și noi și mall-ul eram la început de drum. Feedback-ul primit a fost unul pozitiv așa că, astăzi, ne bucurăm de rezultatele obținute și mai ales că am reușit să fidelizăm aproximativ 300 de clienți care ne-au trecut pragul zilnic și care acum petrec aici circa 20-30 de minute. În 2018 ne propunem să deschidem cu succes cele trei francize planificate, iar începând cu anul viitor să inaugurăm câte cinci pe an”, a declarat Călugăru Frumosu, Owner Handsome Monk.
Franciza Handsome Monk
Pentru 2018, cafeneaua pregătește deschiderea a trei francize, care au beneficiat de finanțarea Start-Up Nation. Pentru un astfel de proiect, taxa de franciză este de 10.000 de euro, iar deschiderea unei cafenele durează de la două luni până la un an, în funcție de tipul finanțării și necesită o investiție de aproximativ 80-100.000 de euro.
Pentru deschiderea unei cafenele de succes reprezentanții Handsome Monk recomandă produse de calitate, un concept de design inedit, servicii bune, și un know-how solid.
Piața cafenelelor din România este în plină dezvoltare și are un potențial foarte mare, mai ales că în România există doar trei dintre cele mai extinse zece lanțuri de cafenele internaționale. ”Cafenelele de specialitate apărute în ultimii ani, cel puțin în București, ne bucură și ne întărește convingerea că oamenii au o deschidere către această ramură și caută calitate și informare pentru ceea ce consumă”, completează Călugăru Frumosu.