Rețeaua TED'S Coffee Co va ajunge până la finele anului la 40 locații la nivel național. De la începutul anului, TED'S Coffee Co a deschis trei noi cafenele, două în București și una în Galați.

“Pentru un număr din ce în ce mai mare de oameni, cafeaua reprezintă un stil de viață perfect integrat în rutina zilnică, prin urmare și așteptările lor în ceea ce privește calitatea produsului și a experienței pe care doresc să le găsească într-o cafenea sunt mai mari. Tot ceea ce facem la TED’S are legătură cu această experiență, încercăm să fim în fiecare zi mai buni și să le oferim celor care ne trec pragul experiențe unice”, declară Vasi Andreica, CEO TED’S Coffee Co.

Din totalul de 40 de locații la care rețeaua TED’S Coffee Co va ajunge până la finele acestui an, 20 vor fi în sistem de franciză.

“Ne aflăm într-un context de piaţă favorabil pentru a dezvolta reţeaua inclusiv prin francize. Cererile de franciză sunt în număr mare și vin atât din țară, cât și din partea românilor din Diaspora. În opinia mea, ca antreprenor, este necesar să existe chimie între francizor şi francizat pentru a construi o relaţie de lungă durată”, a declarat Vasi Andreica.

Taxa de redevență pentru deschiderea unei francize TED'S Coffee Co este de 4% din cifra de afaceri, la care se adaugă 1% costuri de marketing. Totodată, taxa de intrare în franciza TED'S Coffee Co se situează între 5.000 și 10.000 de euro în funcție de tipologia și mărimea locației.

Mai multe detalii despre costurile deschiderii unei cafenele TED'S Coffee în sistem de franciză poți afla din acest material.