Anul acesta, 28 de companii (agenții de publicitate, media, digitale, ONG-uri și publisheri) au înscris, un număr record de 169 de lucrări, în cele 16 categorii de concurs. Cei 66 de membri ai juriului alături de Președintele Juriului - Mihnea Gheorghiu - Chief Creative Officer at Publicis Italy and Le Pub Amsterdam au desemnat cele 16 campanii câștigătoare & lucrarea care își va aloca BEST MIXX. Câștigătorii vor fi anunțați în cadrul Galei de premiere IAB MIXX Awards, care se va desfășura online, mâine 9 decembrie și va fi moderată de Andi Moisescu și Răzvan Exarhu.

Evenimentul va fi transmis live online pe pagina de Facebook a festivalului în platforma de evenimente virtuale IC Events și va putea fi vizionat de oricine este curios să afle câștigătorii...și nu doar atât.

În programul Galei sunt incluse, pe lângă momentele de decernare de premii și 3 paneluri în care se vor reuni specialiști din industrie, pentru a dezbate câteva subiecte aflate la linia de demarcație între “love” și “hate”:

  • Panel "Love and hate în comunicarea digitală - #tensiunesipasiune" Moderator: Andrei Dragu (COO V8 Interactive & VP IAB România), Claudiu Dobrita (Executive Creative Director at The NEW & Creative Director at MCCANNPR+), Alex Coteț (Executive Creative Director SEE at Cheil Worldwide), Dan Șendroiu (Head of Strategy at Friends\TBWA), Victor Stroe (Associate Director & Head of Strategy at Leo Burnett)
  • Panel "Love and hate generated social trends #onetomany" Moderator: Laurențiu Ion (Head of Digital and Media at PepsiCo România), Răzvan Ionescu (co-fondator Recorder), Alex Victoriu (Partnerships Manager, Central Europe at TikTok), Ioana Mârzac - Sigarteu (Corporate Communications Manager at Samsung Electronics România), Costin Cocioaba (Lead for România at INCĂ a GroupM Company)
  • Panel "Love and hate ad technology #machinetohuman" Moderator: Gabriel Patru (Founder Therefour - Brand strategists și membru în BOD IAB România), Bianca Vlaston (Country Manager Httpool Romania), Doina Radicof (Group Account Director at Teads), Cătălin Emilian (Country Manager RO & BG at RTB House), Alexandra Constantinescu (Programmatic Director at GroupM)

În platforma IC.Events adaptată Galei MIXX Awards există secțiuni dedicate resurselor, networkingului, o zonă de Expo dedicată sponsorilor și un IAB Social Lounge unde reprezentanții IAB România stau de vorba cu oricine este curios să afle mai multe despre Asociație și proiectele sale.

Ceremonia de decernare a premiilor se va încheia cu un concert al formației Sloth Motion, iar câștigătorii vor avea și o surpriză specială din partea Desprevin.ro

Ideea bună a MIXX Awards-ului de anul acesta nu ar fi putut fi pusă în practică fără susținerea sponsorilor principali: RTB House, TikTok, Teads, ÎNCĂ a GroupM Company, Diud Studio, Fractal și Httpool precum și a sponsorilor de categorie: MTH Digital ( Categoria Search), YouTube (Categoria Video), Dată Revolt (Categoria Direct Response/Lead Generation) și Adform (Integrated Advertising). Pentru implementarea ideii și-au adus aportul partenerii logistici: Therefour - Brand Strategists, Dev51, Webdigital, IC Events.

Dacă încă nu ați văzut video-urile promo realizate de DIUD, care ilustrează conceptul creativ dezvoltat de Fractal va invităm să le urmăriți aici.

IAB MIXX Awards este o competiție internațională, care celebrează cele mai creative și de impact campanii de publicitate din mediul online. Premiile MIXX Awards sunt organizate de reprezentanții locali ai IAB (Interactive Advertising Bureau) și au loc anual în țări precum Italia, Belgia, Bulgaria, Turcia, Polonia, Serbia, Suedia, Rusia etc, fiind considerate pe plan internațional unele dintre cele mai importante distincții ale publicității online.

Asociația IAB România derulează evenimentul IAB MIXX Awards începând cu anul 2012 - fiind singurul concurs din România derulat strict la nivel de industrie, fără scop comercial și având recunoaștere internațională. Structura și formatul evenimentului sunt sub licența IAB US - desfășurându-se sub aceleași criterii la nivel internațional. Prin intermediul competiției IAB MIXX Awards, Asociația IAB și-a propus recunoașterea și promovarea celor mai creative lucrări în domeniul publicității online, utilizarea cât mai creativă și inovatoare a canalelor digitale existente pentru atingerea obiectivelor mărcilor și advertiserilor și dezvoltarea creativității proiectelor digitale.

Specialiștii implicați în cele 9 ediții ale competiției derulate până acum sunt profesioniști cu peste 20 ani de experiență în agenții de publicitate, departamente de marketing ale unora dintre cele mai mari companii locale și internaționale; de asemenea, juriul este format atât din specialiști locali, cât și internaționali de renume. Criteriile de jurizare pun accent atât pe eficiența campaniilor, cât și pe creativitate. Premiile IAB MIXX Awards reprezintă un pas important pentru industria de advertising digital din România, pentru că încurajează și răsplătesc excelența în utilizarea mediului online că instrument de comunicare și în crearea unor branduri digitale puternice. Agenții câștigătoare ale unuia sau mai multor trofee MIXX Awards la nivel local și mondial, de-a lungul timpului! (și care s-au și lăudat cu ele): AKQA, We are Social, Mindshare Worldwide, Geometry Global, Digital Star, Interactions, BBDO, Leo Burnett, Digitas, Wundermann, Isobar, R/GA, Droga5, MEC Global, Starcom Mediavest, Razorfish, Young&Rubicam și altele.

Imagini de la editiile anterioare ale IAB MIXX Awards Romania din anii 2018, 2019 si 2020 pot fi urmarite pe canalul de YouTube al IAB Romania.