Aproximativ 80.000 de burgeri au fost comandați de bucureșteni în numai șapte luni de la lansarea aplicației Glovo în România. Aparent, puși cap la cap aceștia ar avea înălțimea celei mai înalte clădiri din lume.

300.000 de produse au fost comandate prin intermediul aplicației din cele opt categorii. Oamenii pot folosi Glovo pentru a comanda mâncare, produse de îngrijire, cafele, cărți de la Cărturești sau absolut orice, deoarece există un asemenea buton.

În categoria Orice, unde poți chema un curier să-ți cumpere unele lucruri, bucureștenii au comandat cel mai mult lapte praf, scutecele pentru copii, dar și articolele de sport. Serviciul de curierat permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la prieteni sau la birou, precum ochelari, chei și genți pentru sală.

"Un utilizator ne-a cerut prin Orice să-i trimitem un curier cu mașină care să-l ajute la repornirea bateriei mașinii. Foarte dese sunt comenzile de curierat prin care utilizatorii aflați la birou cer ridicarea ochelarilor sau laptopurilor uitate acasă. Livrăm adesea și buchete de flori sau cadouri last minute, atunci când te trezești că ai uitat de ziua unui coleg de birou sau a apărut o invitație neprevăzută", a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Cele mai comandate produse după burgeri sut cartofii prăjiți, kebaburile și pizza. Numărul total de kilometri parcurși de gloveri, șoferii livratori de la Glovo, a fost de 770.000 de kilometri.

O discuție cu Victor Răcariu puteți urmări mai jos, după momentul lansării Glovo.