La nivel internațional, însă, lucrurile nu par să stea așa de bine. După rezultatele preliminare privind veniturile din primul trimestru al anului fiscal 2017, compania americană a anunțat că va mai concedia 270 de angajați, câteva divizii, inclusiv cea de de realitate virtuală, sau media, urmând să rămână aprope fără niciun angajat, după cum au spus surse din cadrul GoPro pentru Forbes.

”Este o acțiune care va fi luată la nivel global. Situația unor poziții de pe piețele europene este încă supusă discuțiilor și vom lua o decizie finală puțin mai târziu”, a declarat Jeff Brown, purtătorul de cuvânt al GoPro, citat de presa internațională.

Noul val de concedieri vine după cel care a redus numărul angajaților cu 100 de persoane în luna ianuarie 2016 și cu încă 200 prin luna noiembrie a anului trecut.

Oficialii GoPro vor să reducă nivelul cheltuielilor operaționale cu mai mult de 200 de milioane de dolari în 2017 (comparativ cu anul trecut) – fără a sacrifica produsele viitoare - și estimează că noul val de concedieri va necesita cheltuieli de 10 milioane de dolari – sumă plătită ca și compensație pentru câțiva dintre șefii de divizii.

Venitul din primul trimestru al anului se apropie de 210 milioane de dolari, în timp ce în ultimele trei luni din 2016, GoPro a pierdut circa 116 milioane de dolari pentru că nu a scos la timp pe piață camerele Hero5 și a rechemat dronele Karma, primul produs al companiei pe acest segment.