Școala de vară GPeC a pregătit 12 cursuri și dezbateri, pe cele mai importante subiecte de E-Commerce și Marketing Online.
Ținând cont de provocările aduse de contextul economic actual, cele 12 cursuri și dezbateri ale Școlii de Vară GPeC sunt orientate către subiectele și acțiunile pe care business-urile online lsă le aibă în vizor pentru a crește vânzările:
- Situația actuală a pieței de e-commerce. UX & Marketing Tips pentru creșterea ratei de conversie în magazinele online – Andrei Radu, GPeC
- Cum să automatizezi operațiunile în magazinul tău online pentru a optimiza costurile – Cătălin Vlădescu, VTEX
- Vânzarea în eMAG Marketplace – Oana Antohe, eMAG
- 8 sfaturi practice pentru campanii de Facebook & Instagram Ads care aduc ROAS – Raluca Radu, MTH Digital
- Tendințe în E-Commerce și cum să crești în contexul actual – Ciprian Cazacu, easySales
- Integrarea SEO în strategia de Marketing a unui brand – Mihai Vînătoru, DWF
- Campaniile Performance Max pentru E-Commerce – Dragoș Smeu, Mavericks
- Cum se face o strategie de marketing în Social Media – Alexandru Negrea, Social Smarts
- Growth Hacking în E-Commerce – Daniel Ene, Limitless Agency
- Introducere în Google Analytics 4 – Eugen Potlog, UX Studio
- Cum să faci un Research și o strategie competitivă de SEO pentru magazinul online – Steffen Heringhaus, Five Elements Digital
- Logistică & Curierat: Probleme și Oportunități în contexul actual – Cornel Morcov (FAN Courier), Bogdan Colceriu (Frisbo), Cătălin Maftei (PoștaPanduri), Alexandr Jeleascov (Packeta România)
Pe lângă cele 12 cursuri, reprezentanții Google România vor susține o sesiune specială dedicată extinderii vânzărilor online în afara granițelor țării, iar întregul format al Școlii de Vară GPeC încurajează dialogul și schimbul de experiență între participanți.
Școala de Vară GPeC este despre și pentru comunitate. Prin faptul că petrecem 5 zile împreună într-un cadru informal, la aer curat de munte, încurajăm dialogul și colaborarea între participanți – de multe ori, la Școala de Vară s-au născut parteneriate pe termen lung și sprijin reciproc în realizarea anumitor proiecte. Învățăm și ne punem la curent cu toate noutățile în cadrul cursurilor și dezbaterilor, dar facem și networking, schimb de experiență și team-building alături de unii dintre cei mai buni specialiști din Digital-ul românesc”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
Locurile la Școala de Vară GPeC sunt limitate la un număr maxim de 50, iar, potrivit organizatorilor, peste jumătate din ele au fost deja rezervate. Prețul pornește de la 899 EUR + TVA / persoană și include accesul la toate cursurile, precum și cazare și pensiune completă pentru întregul sejur de 5 nopți.
Detaliile complete și înscrierile se pot face pe website-ul GPeC.