Finanțarea va susține creșterea organică și dezvoltarea Graphein prin achiziții pe piața autohtonă și continuarea procesului de integrare a serviciilor digitale.

Investiția (suma nu a fost făcută publică) vine în contextul creșterii cu 140% a cifrei de afaceri în 2022 și va contribui la dezvoltarea departamentului cercetare și dezvoltare (R&D) al Graphein, dezvoltarea filialelor proprii și a rețelei de parteneriate, astfel încât compania să ajungă la o acoperire națională și să înceapă extinderea internațională în mai multe țări europene.

“Ne-am dorit să atragem alături de noi parteneri financiari și strategici cu experiență relevantă la nivel local și internațional. Accesul la capital, know-how-ul strategic și expertiza operațională reprezintă principalele motive pentru care am decis să atragem o investiție pentru creșterea companiei. În plus, parteneriatul cu Cascada Investments va conduce la accelerarea creșterii companiei și va conduce la dezvoltarea echipei de management pe diviziile operaționale. De asemenea, ne dorim să devenim lideri în implementarea de soluții Autodesk Construction Cloud pe piața din România, și să fim recunoscuți ca integratori ai BIM în industria în care activăm”, a declarat Eugen Ursu, CEO și co-fondator al companiei.

“Suntem convinși că Graphein va deveni lider al digitalizării în construcții și infrastructură și va contribui la siguranța construcțiilor în Europa. Suntem încântați că prin această tranzacție devenim partenerii unei echipe ambițioase de fondatori, manageri și experți în inginerie, construcții și digitalizare. Colaborarea noastră va facilita dezvoltarea continuă pe piața locală și extinderea pe piețele internaționale în contextul în care vedem o creștere a adopției noilor tehnologii în construcții și infrastructură”, a declarat Brian Starr, Managing Partner Cascada Investments, care se alătură board-ului companiei Graphein.

Graphein, companie antreprenorială fondată de Eugen Ursu şi Andrei Șueran, se află în proces de extindere a afacerii la nivel național și a ajuns la șase francize pe piața locală. În acest context, firmele din sectorul de construcții din România pot utiliza tot mai mult noile tehnologii, cum ar fi VR , AR și AI, care să le ajute la reducerea costurilor și timpilor în procesul de construire.