Compania a investit 1 miliard de lei anul trecut și mai are de investit 2,2 miliarde de lei (aproximativ 445 milioane de euro) în următorii doi ani.
Compania are în plan creșterea numărului de produse disponibile în emag.ro 13 milioane, iar 6 milioane să fie incluse în programul genius, dar și creșterea numărului de easybox-uri de la 2836, cât sunt în prezent în toată România, la 4000 de astfel de unități până la sfârșitul anului.
Programul Genius se bucură de succes, iar numărul de clienți Genius a crescut de la 131.051 de clienți în aprilie 2021 la 342.102 în aprilie 2022. Tot pentru anul acesta, compania are în plan automatizarea depozitului de la Joița prin instalarea tehnologiei robotizate Knapp și astfel să dubleze numărul de unități procesate pe zi de la 250.000 la 500.000.
În medie, un client eMAG a comadat 15,1 produse în 2021, iar 52% din comenzi sunt livrate la easybox. Numărul magazinelor înscrise în marketplace a ajuns la 42.000, iar 2500 de firme românești își vând produsele prin marketplace și în alte țări precum Bulgaria sau Ungaria.
Investițiile în eMAG Marketplace s-au ridicat în ultimul an la 72 de milioane de lei, facilitând accesul pe piețele din România, Ungaria și Bulgaria pentru comercianții de pe platformă. Pentru a accelera dezvoltarea și a simplifica procesul de extindere internațională, eMAG lansează un sistem centralizat de administrare automată pentru toate cele trei țări, care va duce la creșterea numărului de comercianți români care vând internațional, de la 2.500, în prezent, la 4.000 anul viitor.
De asemenea, compania are în plan adăugarea, din 15 iunie, a trei aplicații în programul genius: tazz, Fashion Days și Freshful. Pentru acest an compania va adăuga posibilitatea ca abonatul genius să adauge un membru al familiei gratuit.