Dedicată dezvoltării și scalării produselor digitale, How to Web reunește anual peste 1500 de antreprenori în tehnologie, dezvoltatori de produs, developeri, specialiști în marketing online, inovatori și investitori.
Evenimentul va avea loc în București, la Face Convention Center, pe parcursul a două zile, pe data 30 și 31 octombrie 2019.
Printre primii speakeri anunțați sunt April Dunford (poziționare de produs) și Michael Perry (director de produs, Shopify).
April Dunford a lansat 16 produse pentru IBM, Sprint.ly și Tulip Retail și ajută start-up-urile să își dezvolte business-urile, fiind și autoarea cărții ”Obviously awesome: How to Nail Product Positioning so Customers Get It, Buy It, Love It”.
Michael Perry este director de produs pentru marketing technology în cadrul Shopify și fondatorul Kit - asistentul virtual al clienților site-urile de e-commerce, aplicație achiziționată de Shopify în 2016.
Alți speakeri confirmați pentru 30-31 octombrie
Printre speakerii conferinței se numără și Vladimir Oane (antreprenor în serie, UberVu și Deepstash), Udit Batra (expert produs, Booking.com), Dan Toma (expert în inovație și autor al The Corporate Startup), Carlos Espinal (investitor, Seedcamp), Jeroen Corthout (expert în produs și vânzări, SalesFlare), Sean Sheppard (marketer, GrowthX and GrowthX Academy), Irina Scarlat (Project Manager European Growth Machine, Revolut) și Enis Hulli (investitor, 500startups Istanbul).
Anul acesta startup-urile din tehnologie vor putea să intre în competiție în cadrul a două programe diferite: Startup Spotlight (în parteneriat cu KPMG) și UiPath Automation First CEE Awards.
Biletele la eveniment se pot achiziționa online aici.
Prima serie de bilete puse în vânzare s-a epuizat în câteva ore.