”Noul Enterprise Global Service Center din Bucuresti își va derula activitatea în patru departamente: suport tehnic, implementare de la distanță, operațiuni de rețea, precum și suport pentru parteneri și marketing. Această capabilitate extinsă de servicii, în combinație cu o linie de produse de vârf și cu o colaborare strânsă cu parteneri logistici de top, permite Huawei Enterprise să ofere servicii de înlocuire a pieselor de schimb și implementare de la distanță la standardele cele mai inalte, 24/7, în peste 170 de țări”, a declarat Vlad Doicaru, Director Enterprise Huawei Romania.

Departamentul de Suport Tehnic este responsabil pentru furnizarea de piese de schimb, trimiterea inginerilor pe teren și oferirea de management centralizat al cererilor de servicii. Departamentul de Implementare de la Distanță oferă un cadru revoluționar de colaborare ce conectează virtual clienții cu experții globali Huawei, prin intermediul dispozitivelor inteligente. Cu această opțiune, inginerii Huawei pot asista clienții și partenerii în cadrul activităților de planificare, design, verificare și asigurarea a serviciilor, indiferent unde s-ar afla.

Departamentul de Operațiuni de Rețea asistă clienții, prin outsourcing IT și servicii de tip Smart Network Operation (NOS), în vederea reducerii costurilor de operare și sprijinirea clientilor în activitatile lor de business curente. Departamentul de Suport pentru Parteneri și Marketing oferă servicii de consultanță și un laborator pentru a ajuta clienții și partenerii să acceseze mai rapid tehnologiile si serviciile oferite de catre Huawei.

Odată cu lansarea acestui nou Enterprise Global Service Center, Huawei își consolidează și mai mult platforma de servicii oferite la nivel global, ce constă în două centre similare în China și Mexic, cinci Centre regionale de Asistență Tehnică (TAC), șapte TAC-uri naționale, 139 de centre de piese de schimb în toată lumea, precum și mai mult de 1.100 de centre logistice.

Odată cu Enterprise Global Service Center din București, Huawei continuă astfel extinderea Centrului Global de Servicii, care furnizează servicii de suport multi-network pentru diverși operatori internaționali începând cu anul 2012.

Huawei a intrat pe piața din Europa în 2000, iar din 2003 compania este prezentă și în România. În prezent, Huawei este unul dintre partenerii strategici pentru principalii operatori de comunicații din Europa, datorită dezvoltarii de soluții de înaltă tehnologie și furnizarea de servicii personalizate pentru clienții săi.