Hyperhuman, platforma AI de creare de conținut video dedicat industriei de fitness și întreținere a sănătății, anunță o serie de actualizări care vor contribui la redefinirea producției de conținut video în acest domeniu. Aceste îmbunătățiri semnificative au fost posibile datorită grantului securizat la începutul anului de companie prin intermediul EEA and Norway Grants by Innovation Norway.
Hyperhuman a introdus recent noi funcții care permit jucătorilor din industrie să creeze propriul conținut video mai ușor folosind un asistent AI, noi stiluri de producție a clipurilor, personalizabile cu brand-ul companiei și opțiuni noi de publicare pe YouTube.
Potrivit raportului, durata medie a unui antrenament de pe platformă este de 21 de minute, ceea ce dovedește că un program concentrat, chiar dacă mai scurt poate fi foarte eficient totodată, aliniindu-se perfect cu stilul de viață intens din zilele noastre.
Tendințe în antrenamentele de fitness în 2023
Cele mai populare categorii de conținut video de fitness de pe platforma Hyperhuman arată și preferințele utilizatorilor. Astfel:
- Forță: 24,56% dintre utilizatori urmăresc clipuri care le oferă posibilitatea să-și sporească forța, prin repetări multiple.
- Echilibru & mobilitate: 22,46% dintre utilizatori preferă exercițiile care le oferă un plus de echilibru, flexibilitate și o stare de bine generală.
- Rezistență: 18,25% dintre utilizatori urmăresc clipurile care îi învață să își sporească rezistența fizică.
- HIIT: 9,12% dintre utilizatori preferă clipurile cu exerciții cardio, care cresc ritmul metabolismului și ajută la depășirea limitelor fizice.
Obiectivele principale ale utilizatorilor care urmăresc clipurile din platformă sunt în strânsă colerare cu modul în care vor să arate:
- Forță: 21,56% dintre utilizatori doresc să își crească forța și drept urmare caută conținut care să-i ajute să își îndeplinească acest obiectiv.
- Tonificare: 20,03% dintre utilizatori preferă exercițiile de tonifiere a musculaturii.
- Slăbire: 19,69% dintre utilizatori caută clipuri care să-i ajute să scadă în greutate.
- Creșterea mobilității: 19,19% dintre cei interesați să facă exerciții fizice urmăresc să își sporească mobilitatea.
Echipa Hyperhuman înțelege că fiecare persoană este unică, are obiective proprii, fie că acestea țin de tonifiere sau de pierderea în greutate, oferindu-le planuri personalizate de antrenament.
Parteneriatele au jucat un rol esențial în dezvoltarea platformei Hyperhuman. Compania revoluționează conținutul din industria de fitness prin extinderea bibliotecii de videoclipuri cu sute de producții de la Fitter Stock, Livewire Production și Sweatlife Films.
"Sunt foarte mândru de ceea ce am realizat până acum și sunt totodată încântat de ceea ce ne așteaptă. Drumul a fost dificil, dar fiecare obstacol ne-a alimentat hotărârea de a ajuta clienții noștri să creeze cat mai ușor conținut video de calitate și experiențe de fitness personalizate", spune Bogdan Predușcă, CEO & Co-founder of Hyperhuman.
Hyperhuman rămâne platforma principală de producție și livrare de conținut de fitness, care răspunde nevoii de personalizare și scalare a industriei de fitness. Indiferent dacă utilizatorii finali vor să-și mărească forța, echilibrul, rezistența sau preferă exercițiile de mare intensitate, Hyperhuman este partenerul de încredere al fiecărei companii active în acest domeniu.