După seria de evenimente I Love Failure, echipa vrea să dezvolte conceptul în jurul unei comunități și a unei aplicații. De asemenea, I Love Failure vrea să se extindă în mai multe orașe din toată lumea cu acest brand, planificând în 2025 București, Timișoara și Cluj.

I Love Failure caută să licențieze brandul pentru un fee de 20-50%. În plus, propun un model de training-uri corporate.

De asemenea, I Love Failure vrea să facă o comunitate de companii care să lupte cu frica de eșec și să aibă și certificări de tip I Love Failure, plus o aplicație pe care ILF o denumește „Netflix al eșecurilor”.

Acest proiect ambițios își propune să dezvolte o aplicație prin care utilizatorii vor avea acces la resurse complete care îi vor ajuta să-și înțeleagă, măsoare și gestioneze temerile atunci când se confruntă cu provocări. I Love Failure își dorește să devină un partener esențial în transformarea fricii de eșec într-un catalizator pentru succes.

„Capitalul pe care dorim să-l atragem ne va permite să lansăm platforma B2C pe piața din România, să extindem serviciile noastre corporate și să reducem frica de eșec, atât la nivel național, cât și internațional. Ne propunem să măsurăm și să influențăm frica de eșec, atât în instituții, cât și la nivel individual“, declară Cătălin Meșter, CEO I Love Failure.

Prin urmare, cei care sunt interesați pot participa la această rundă publică de investiție și contribui la realizarea viziunii acestui proiect, accesând următorul link. Fondurile strânse vor fi utilizate astfel:

  • 22.9% pentru dezvoltarea produsului;
  • 16% pentru crearea de conținut;
  • 35,5% pentru marketing;
  • 24,11% pentru cheltuieli cu personalul;
  • Altele: 1,46%.

Până în prezent, I Love Failure a reușit să atragă deja 100.000 de euro de la propria comunitate, demonstrând încrederea și suportul de care se bucură. Cu un ticket minim de investiție de doar 500 de euro, investitorii au șansa de a susține extinderea acestui proiect inovator.