Cele mai cumpărate produse în 2020 au fost cosmeticele, consumabilele pentru saloane și cele medicale, precum și produsele naturiste.
”Anul 2020 a creat contextul unei creșteri importante a business-ului și ne-a arătat unde avem de lucrat pentru a scala rapid și a putea face față vârfurilor de vânzări. A fost o lecție pe care ne-am asumat-o și am luat multe decizii în consecință, acționând mult mai rapid. Una dintre cele mai bune decizii a fost să implementăm trackingul în timp real al comenzilor pentru toți clienții, indiferent dacă au sau nu cont pe site, iar, pentru perioada imediat următoare, ne vom axa pe optimizarea fluxurilor logistice și pe implementarea unei proceduri unice de retur”, spune Octavian Jomir, cofondator Esteto.ro.
Idei de afaceri – produse căutate de femei
Creșterea înregistrată anul trecut a fost generată de cererea mare pentru cosmetice, produse naturiste de calitate și pentru consumabile medicale – categorie care a înregistrat cele mai mari creșteri.
Esteto.ro a susținut vânzările prin investiții în diversificarea portofoliului de produse, în optimizarea fluxurilor, în dezvoltarea echipei și a zonei de logistică. În prezent, mall-ul online pentru femei Esteto.ro comercializează peste 500.000 de produse și integrează în marketplace-ul propriu oferte de la peste 300 de parteneri activi.
”Pentru 2021, estimăm o creștere de 30% a business-ului. În dezvoltarea Esteto.ro din acest an, ne vom axa pe extinderea portofoliului de produse și a rețelei de parteneri Esteto Marketplace, pe consolidarea business-ului în piețele existente și pe continuarea extinderii regionale, concomitent cu continuarea investițiilor în zona de logistică, în extinderea depozitului, în dezvoltarea echipei și optimizarea fluxurilor, pe creșterea capacității de procesare și de livrare a comenzilor”, spune Elena Jomir, cofondator Esteto.ro.
Valoarea medie a coșului de cumpărături – 160 de lei
Mall-ul online pentru femei Esteto.ro a procesat, în 2020, cu 72% mai multe comenzi față de anul anterior, valoarea medie a coșului de cumpărături fiind de aproximativ 160 de lei.
Rețeaua de afiliați joacă un rol aparte în vânzările Esteto.ro, generând, în 2020, 10% din numărul total de tranzacții. Esteto.ro oferă afiliaților din rețeaua 2Performant un comision de 7% și o recurență de 30 de zile, cu o rată de aprobare a comisioanelor de 95%. Totodată, permite afiliaților promovarea prin orice metode de promovare: conținut, social media, Google Ads, Facebook Ads etc., Esteto.ro are o istorie lungă în ceea ce privește marketingul afiliat, Octavian Jomir fiind, timp de 7 ani, afiliatul cu cele mai multe tranzacții din România, cu peste 1 milion de vânzări.
Idei de afaceri – magazin online
Esteto.ro este unul dintre cele mai importante magazine online pentru femei care comercializează peste 500.000 de produse (produse cosmetice, naturiste, parfumuri, cărți, jucării, ceasuri, bijuterii, Home & Deco și Fashion) și integrează în marketplace-ul propriu oferte de la peste 300 de parteneri activi.
Esteto.ro a fost fondat, în 2013, de soții Octavian și Elena Jomir, magazinul ajungând să fie recunoscut între cele mai importante business-uri online din România, cu prezență regională, în Bulgaria și Ungaria, înregistrând în 2020 o cifră de afaceri de 4,6 milioane de euro, în creștere cu 74% față de anul anterior.