Impact Hub Bucharest, organizație care sprijină antreprenoriatul din România, anunță lansarea programului Made in Social, ce își propune să crească veniturile afacerilor sociale prin încheierea unor contracte social-to-business (S2B) cu o serie de companii.
Afacerile sociale sunt invitate să se înscrie în program până pe 10 septembrie. 20 dintre ele, selecționate în urma unei jurizări, vor parcurge 4 etape principale de dezvoltare a produselor/serviciilor lor, care includ realizarea unor strategii de maximizare a profiturilor, vizibilitate la nivel național prin intermediul unei campanii de awareness și a unui catalog special, evenimente de networking și întâlniri dedicate cu reprezentanți cheie din companii. Selecția urmărește potențialul de dezvoltare pe o piață competitivă, impactul social, misiunea asumată de rezolvare a unei probleme dintr-o comunitate/de mediu.
“Multe dintre afacerile sociale din România au potențial de dezvoltare însă se confruntă cu lipsa unei infrastructuri, a unui cadru organizat care să le asigure competitivitatea, expunerea, și să le permită astfel creșterea veniturilor. Prin acest program ne propunem să creăm un context favorabil acestui sector prin stabilirea unui parteneriat strategic între afaceri sociale și companii. Performanța economică a unei afaceri sociale are impact și în plan social, fie că vorbim de generarea unor venituri pentru anumite categorii defavorizate, valorificarea unor resurse locale sau crearea unor servicii esențiale pentru o comunitate.”, a declarat Vlad Craioveanu, CEO Impact Hub Bucharest & Impact Hub Cluj-Napoca.
Made in Social înțelege prin afacere socială orice organizație care desfășoară activități comerciale și urmărește obținerea unui profit, însă obiectivul economic este completat de un scop social, care ajută la rezolvarea unei probleme din societate.
Nu se percepe nicio taxă de înscriere sau de participare.
Pentru mai multe detalii puteți accesa pagina oficială a proiectului.