Dintre acestea, aproximativ 123 de milioane de plăți au fost operate doar în ultimul an (iulie 2020 – iulie 2021), iar valoarea acestora se ridică la peste 13 miliarde de lei. Valoarea medie a unei tranzacții, potrivit datelor din ultimii 13 ani, a fost de 80 de lei, iar în ultimul an aceasta a crescut până la 105 lei.

„În 14 ani am dezvoltat parteneriate de lungă durată cu peste 210 furnizori de telecomunicații, utilități, transport și servicii financiare, obiectivul fiind de a le oferi clienților soluții sigure de plată, accesibile atât în mediul urban, cât și în zonele rurale. Strategia PayPoint a fost dintotdeauna una orientată spre consumator și nevoile acestuia: am investit atât în infrastructură și extinderea rețelei la nivel național, pentru a crește accesibilitatea acesteia, dar și în tehnologie, pentru a oferi soluții de plată sigure și eficiente oricărui client.

Planurile noastre sunt axate pe aceeași viziune, de a le oferi clienților servicii sigure și complete pentru plata facturilor, precum și alte servicii cum ar fi reîncărcarea cartelei telefonice, plata ratelor sau a rovinietei. Vom continua să dezvoltăm gama de servicii oferite, una dintre prioritățile noastre fiind consolidarea și modernizarea rețelei de terminale. În același timp, lucrăm și la dezvoltarea de noi servicii electronice, prin care să oferim valoare adăugată consumatorilor și comercianților.” - Utku Ogrendil, CEO al PayPoint România

În acest moment rețeaua PayPoint numără peste 19.000 de locații partenere, fiind extinsă în 5.520 de localități din mediul rural și urban. În prezent, compania colectează peste 100 de milioane de plăți de facturi pentru 85% din furnizorii români de utilități și telecomunicații. Din decembrie 2020, PayPoint a lansat și propria aplicație pentru telefonul mobil, care a ajuns la peste 50.000 utilizatori și prin care oferă o alternativă digitală la plata facturilor și a altor tipuri de servicii.

PayPoint este în prezent principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail din România. Compania a intrat pe piață în mai 2007 prin achiziția Paystore, furnizor local de servicii de încărcare electronică a cartelelor de telefonie mobilă. În 2008, PayPoint a intrat și pe segmentul de retail de plată a facturilor. Din martie 2021 activele și operațiunile PayPoint Services SRL sunt deținute integral de către fondul de private equity Innova Capital.