Noul program se concentrează pe produsele destinate consumatorilor europeni şi îşi propune să identifice opt branduri inovatoare din sfera nutriţională. Companiile selectate vor primi fonduri şi oportunitatea de a colabora cu experți PepsiCo de la branduri precum Quaker, Alvalle, Naked şi Tropicana.
Partenerii PepsiCo vor ajuta şi consilia companiile selectate pentru a-şi atinge potențialul pe piaţă. Antreprenorii ale căror afaceri înregistrează vânzări de 2 milioane euro sau mai mici de această sumă sunt invitaţi să descopere mai multe despre acest program şi să aplice pe www.nutritiongreenhouse.com până pe 15 mai 2017.
Fiecare dintre companiile alese va primi o bursă în valoare de 25.000 euro, iar timp de şase luni, fiecare va avea posibilitatea de a lua parte la evenimente diverse, primind ajutor inclusiv de la directori a căror expertiză îi va ajuta să identifice provocările imediate pentru a obţine o creştere rapidă în piaţă. La sfârşitul programului, compania câştigătoare va fi premiată cu 100.000 euro, având posibilitatea de a-şi continua expansiunea.
Proiectul PepsiCo Nutrition Greenhouse își propune să sprijine brandurile în curs de dezvoltare si să le ghideze către atingerea potenţialului maxim pe piaţă prin îndrumări de optimizare ale brandului, dezvoltarea produsului, managementul lanţului de aprovizionare, achiziţii şi distribuţie.
Acest program va lua în considerare și elementele esenţiale ale oricărei afaceri la început de drum, precum planificarea business-ului, structura corporativă şi strângerile de fonduri. Pentru mai multe detalii, accesaţi link-ul: www.nutritiongreenhouse.com.