Acest avatar marchează un moment important în evoluția brandului, consolidând poziția Phenomena Laboratory ca pionier al tehnologiei aplicate și în adoptarea soluțiilor de vârf pentru a oferi clienților și partenerilor săi experiențe unice, de o calitate superioară.
“Gensho nu este doar o creație tehnică superioară, ci și un partener strategic în comunicarea externă și cea internă. Intervenind asupra paradigmelor si depășind granițele designului, el a fost creat cu intenția de a redefini și contura posibilitățile înțelegerii arhitecturale. El reprezintă puntea de legătură dintre Phenomena și clienții, respectiv partenerii companiei, contribuind la explorarea în profunzime a elementelor conceptuale ale proiectelor, facilitându-le generarea și descoperirea percepțiilor, emoțiilor și proiecțiilor individuale.”, au spus reprezentanții Phenomena Laboratory
Așadar, Gensho este primul avatar bazat pe inteligență artificială dezvoltat de organizație de design arhitectural, având ca scop distinct de a facilita comunicarea și interacțiunea cu clienții și partenerii. Contribuie la îmbunătățirea experienței, la o mai bună înțelegere a proiectelor, a conceptele de design arhitectural modelând percepțiile individuale ale publicului.
Trăim într-o perioadă în care progresele semnificative din domeniul tehnologic redefinesc standardele și limitele cunoscute, deschizând noi orizonturi care modelează prezentul și pregătesc terenul pentru viitor, transformând fundamental modul în care interacționăm cu lumea din jur.
Inteligența Artificială (AI) a devenit un catalizator pentru creativitate, progres și transformare utilizată într-o varietate de domenii de activitate. de la industrie și sănătate până la educație și afaceri, AI oferă soluții personalizate și eficiente, transformând modul în care procesele și deciziile sunt abordate. această paradigmă tehnologică nu numai că optimizează operațiunile curente, ci și deschide noi orizonturi pentru creativitate, descoperiri și eficiență în întreaga lume.
Un impact semnificativ al inteligenței artificiale există și în contextul arhitecturii, designului și al construcțiilor, având aplicabilitate în atât în faza de conceptualizare, cât și în proiectare. Această tehnologie aduce beneficii semnificative, inclusiv accelerarea procesului de proiectare, optimizarea designului, reducerea erorilor și riscurilor, și îmbunătățirea colaborării și comunicării între diversele părți implicate în proiecte de construcții.
Un exemplu concret de utilizare a AI în arhitectură include generarea modelelor 3D și integrarea tehnologiei de realitate virtuală și augumentată pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor și o mai bună înțelegere a proiectelor.
De asemenea, în conceptualizare proiectelor sunt utilizate software-uri text-to-image bazate pe inteligență artificială, ce reprezintă o fascinație datorită abilității lor remarcabile de a genera imagini unice în funcție de un prompt text ceea ce face această tehnologie cu adevărat captivantă este faptul că, indiferent dacă este scris același prompt text, rezultatul va fi întotdeauna o imagine distinctă. de asemenea, fiecare cuvânt din prompt influențează textura, compoziția și detaliile imaginii rezultate, oferind astfel particularitate și diversitate în fiecare creație.
La nivel global foarte multe organizații arhitecturale și de design au încorporat această tehnică în implementarea proiectelor, printre aceste companii întâlnim Phenomena Laboratory, o organizație de design arhitectural din București, care intervenind asupra paradigmelor si depășind granițele designului, redefinesc și conturează posibilitățile întelegerii arhitecturale. In vara acestui an, pentru comunicarea externă și internă i s-a alăturat echipei, Gensho, acesta este un avatar care a luat naștere într-un cadru de explorare artistică, continuând evoluția și mișcarea brandului în timp și spațiu. Gensho fost creat cu intenția de a comunica clienților și partenerilor perspectivele viitoarelor proiecte Phenomena Laboratory, favorizând o incursiune în profunzimea elementelor conceptuale, facilitând generarea și explorarea propriilor lor percepții, emoții și proiecții.