Commerce Innovation Summit, organizat de NETOPIA Payments și IC Events va aborda modurile inovatoare prin care inteligența artificială ar putea transforma experiența clienților magazinelor online, ar putea crește profitabilitatea și, de asemenea, va crește șansele de internaționalizare pentru comercianții români.

Conform datelor din piață, în 2023 doar 15% din firmele din domeniul comerțului foloseau unelte AI. Cifra trece astăzi de 70% în anumite țări și poate fi un avantaj competitiv pentru comerțul intern, dar și pentru cel crossborder.

Commerce Innovation Summit dedică două paneluri de discuție pentru inteligența artificială, cu exemple concrete din piață, de la companii cu activitate globală, dar și de la jucători locali.

Astfel, Google și Microsoft vor aborda impactul inteligenței artificiale din perspectiva furnizorilor de tehnologie și de Cloud, NETOPIA Payments va analiza aspectele legate de plăți online, iar startup-uri precum Aqurate, Naratix sau ITGlobers vor arăta cum folosirea AI-ului poate duce ecommerce-ul românesc la un nou nivel.

Înscrie-te aici la Commerce Innovation Summit pentru a fi parte a transformării AI.

Automatizare și transformare a experienței clientului - 5 noiembrie, 14.30

Penultima discuție a zilei pe scena Commerce Innovation Summit va aborda tematica experienței clientului și modul în care automatizările și inteligența artificială pot ajuta antreprenorii să învețe mai multe despre clienți.

Discuția va avea 3 startup-uri și un jucător global care vor dezbate aceste aspecte, alături de moderatorul panelului, Vlad Andriescu, redactor-șef start-up.ro.

Cristi Movilă (fondator ITGlobers) a condus pentru mulți ani activitatea VTEX în România, unul dintre cei mai importanți jucători de automatizare și soluții de ecommerce, iar astăzi dezvoltă ITGlobers, un integrator cu experiență de soluții digitale. De asemenea, Cristian Orășanu este cofondator al Naratix, o platformă care construiește roboți AI adaptați nevoilor fiecărui magazin, în timp ce Vlad Marincaș, cofondator Aqurate.ai, arată magazinelor online cum pot crește conversiile cu ajutorul inteligenței artificiale.

Discuția de la Commerce Innovation Summit are loc de la ora 14.30.

Noi metode de a face eCommerce 5 noiembrie, 15.15

Panelul de discuție AI-Commerce - noi metode de a face ecommerce va provoca speakerii la a explica modul în care inteligența artificială aduce comercianților oportunitatea de a deschide noi piețe, dar și de a transforma experiența echipei interne și a clienților prin AI.

Despre aceste subiecte vor discuta Horia Grozea (Sales & Business Development Director NETOPIA Payments), cu experiență în fintech și modalități inovatoare de plăți, Marius Dosinescu (fondator Aysa.ai), care schimbă modul prin care magazinele fac SEO, printr-o platformă de automatizare, Mădălina Popa (Regional Sales Solutions Manager, Microsoft România), cu o perspectivă din partea jucătorului global care furnizează soluții de tip Copilot și agenți AI magazinelor online din România, Sorin Trifu (CEO roweb) care aduce perspectiva dezvoltatorului de software din România și care vede de la firul ierbii cum se schimbă eCommerce-ul și Adrian Posteuca (fondator The Concept Factory), un futurist și designer experimentat, care a lucrat cu tehnologii precum AI, blockchain, Web3 și altele pe care le poate aplica în comerțul electronic.

Discuția va avea loc de la ora 15.15 în încheierea evenimentului.

Te poți înscrie pe site-ul evenimentului pentru a face parte din conversație.

Înscrie-te aici la Commerce Innovation Summit pentru a întâlni experții de pe piața din România.

Care vor fi temele evenimentului Commerce Innovation Summit?

  • Cum să convertești cât mai bine traficul în e-commerce
  • Cash vs digital: cum să îți optimizezi businessul pentru a crea cât mai multă valoare clienților
  • Ce se întâmplă după achiziție: cum îmbunătățești experiența consumatorului după plată
  • AI-Commerce: O nouă revoluție în comerțul online

Înscrie-te aici la Commerce Innovation Summit pentru a-i cunoaște pe cei care dau tonul în AI.