Oppo Reno 6 Pro și Oppo Reno 6 sunt teleofane pentru zona de mid range premium și early flagship. Ele sunt disponibile la precomandă și au câteva oferte interesante. Telefoanele se bazează pe procesoare precum Qualcomm Snapdragon 870 și Mediatek Dimensity 900, iar camerele foto vin cu inteligență artificială care le ajută să scoată portrete intereante, dar și video-uri care să arate mai bine pe platforme precum Instagram sau Tik Tok.

Studiile de piață de la Canalys și IDC pun Oppo la 11% pe piața smartphone-urilor din România, pe locul 3.

„Avem un progres excelent. Am reușit să avem colaborări cu retailerii și operatorii, am introdus seria A pe zona de entry level și seria Reno, iar aceasta e foarte populară. Vom adăuga noi și noi categorii în fiecare an”, a spus Johnny Zhang.

Strategia Oppo pe piață

Johnny Zhang spune că strategia Oppo e să fie un brand premium, prin produse care să arate bine, să se potrivească stilului personal și să aibe camere foarte bine, dar și încărcare foarte rapid.

Astfel, Seria A și Seria Reno încearcă să păstreze acest design și să vină cu feature-uri cât mai bune pentru camera foto și video, în timp ce flagship-urile din seria Find sunt dedicate utilizatorilor business sau celor care sunt early adopters și heavy users de tehnologie.

„Seria Reno nu e necesar mid range. Avem versiunea Lite, avem și seria Pro. Pro e pentru piața de flagship-uri. Vrem să fie o serie care să seteze trenduri, să aibă un design fashion și să avem un feedback bun al clienților”, explică Zhang.

Deși Reno nu are cele mai ieftine prețuri de pe piață, Johnny Zhang spune că nu aceasta e oricum intenția Oppo. „Ne concentrăm pe o experiență premium, nu pe cel mai mic preț. Acesta este ADN-ul nostru”.

Oppo vrea să aducă și alte produse pe piață

În momentul de față Oppo, care a intrat oficial în România anul trecut, are pe piață smartphone-uri, căști și un ceas inteligent. Pe termen lung, Oppo vrea să extindă portofoliul de gadgeturi din Europa Centrală și de Est.

Johnny Zhang vorbește despre mai multe scenarii pe care le iau în calcul atunci când construiesc produsele.

„Scenariul personal se concentrează în jurul telefonului mobil. Pe lângă acesta, mai avem căștile și produsele wearable”, spune Zhang.

„Al doile ascenariu este cel din casă. Vorbim de un scenariu centrat pe televizoare și pe Home WiFi. Aici sunt multe produse pe care vrem să le aducem. Cel mai important va fi un smart TV Oppo. Iar apoi produse de networking prin care să oferim 5G în casele oamenilor”, explică acesta strategia de extindere a Oppo.

De asemenea, el a discutat în cadrul interivului și despre scenariul de birou, unde vorbim de capacitatea de a face browsing, de a edita foto și video și de a folosi suita Office. Aici Oppo va introduce în viitor laptopuri și tablete.

Evident, pe termen și mai lung compania din China se uită spre zona de roboți, transport, unde vor să dezvolte sisteme pentru mașini, dar și un scenariu convergent cu realitate augmentată și ochelari care să ofere această experiență.

În momentul de față Oppo e prezent în 11 țări în Europa Centrală și de Est și se extinde în Turcia, Kazahstan și Rusia. Dintre țările din zona CEE, România e locul unde a avut loc cea mai mare creștere de la an la an.