Investițiile vor fi direcționate către deschiderea a două noi depozite de câte 4.000 de mp pătrați fiecare, la Oradea și la București.

În prezent, Coletăria.ro operează 2 depozite în România: unul la București, hub regional, ce permite livrări directe de colete în România, Bulgaria, Grecia și Cipru, cu un timp de livrare de doar 24 de ore și unul la Oradea, de 1.000 de mp, amplasat în apropierea vămii Borș, la granița cu Ungaria, pentru a facilita magazinelor online din UE transmiterea rapidă a coletelor în România. Totodată este un hub foarte important pentru magazinele online din vestul României, care pot trimite mai rapid coletele atât în țară, cât și în afară.

De asemenea, vor fi continuate investițiile începute anul trecut în dezvoltarea logistică, în echipamentele tehnice și de manipulare a coletelor, în dezvoltarea platformei, în creșterea efectivului de personal angajat, în crearea de noi linii directe de transport internațional, în integrări tehnice, în dezvoltarea rețelei de puncte pick-up și în creșterea flotei interne de transport.

Un alt obiectiv al Coletăria.ro pentru 2021 este creșterea numărului de magazine online partenere. Anul trecut, compania a înregistrat o creștere de 200% a numărului de clienți magazine online.

Cei mai mulți dintre clienții Coletaria.ro comercializează articole cosmetice, parfumuri, haine, bijuterii, produse IT&C, electrocasnice, produse care țin de industria de health & beauty și, mai nou, produse de protecție sanitară, unde se înregistrează o creștere semnificativă în contextul COVID 19.

„Pentru anul 2021, ne propunem creșteri cel puțin duble față de anul 2020, atât din punctul de vedere al numărului de colete procesate, cât și al numărului de magazine online din România înscrise în sistemul Coletăria.ro, conform planului de creștere anuală al grupului Packeta”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro.

Planul pentru acest an vizează creșterea numărului de parteneri atât clienți magazine online, cât și selleri (persoane juridice), care nu dețin magazine online proprii, ci își desfășoară activitatea comercială prin intermediul marketplace-urilor.

Coletăria.ro vizează atât clienții care livrează zilnic zeci și sute de colete, cât și clienții mai noi pe piața de eCommerce și care au un volum zilnic de colete ceva mai redus. Toți clienții beneficiază de aceleași servicii de înaltă calitate în materie de expediere a coletelor și consultanță.

„Coletăria.ro susține magazinele online și sellerii (persoane juridice) prin oferte personalizate, cu atât mai mult în aceste vremuri de grele încercări pe plan economic, cauzate de pandemia de COVID 19. Încă de la început, Coletaria.ro și-a propus să devină un partener strategic și de lungă durată al magazinelor online, așa cum se întâmplă deja de foarte mulți ani la nivelul întregului grup Packeta, unde colaborează cu peste 28.000 de magazine online din Europa”, mai spune Alexandr Jeleascov.