„Am intrat în Canopy în anul 2018 ca PPC Specialist și am evoluat constant, dezvoltându-mă ca profesionist și ca lider. Am condus echipe de specialiști și am gestionat cei mai mari clienți din Canopy, implicit o mare parte din business. Am încheiat anul 2021 cu peste 200 strategii digitale complexe și campanii și dezvoltăm, în continuare, servicii care să răspundă nevoilor clienților și ale consumatorilor.
Acum, din poziția de CEO, am oportunitatea de a contribui și mai mult la implementarea misiunii noastre: să ajutăm companiile să crească și să formăm noi specialiști în online marketing. Este parte din ADN-ul nostru să ne implicăm activ în pregătirea continuă a colegilor noștri, prin traininguri și procese de învățare. Toți colegii care sunt, în prezent, în poziții cheie, au fost promovați din interiorul organizației. În plus, organizăm programe de internship și mentorat pentru studenți, pentru a-i susține să devină specialiști în online marketing. Astfel, vom consolida un mediu profesional care să țină pasul cu inovația tehnologică.” – a declarat Ivona Gal, CEO Canopy.
În cei șase ani de existență pe piață, Canopy a devenit una dintre cele mai mari agenții de performance marketing din România, având o echipă de 35 de specialiști și birouri în București, Iași, Cluj și Londra. În anul 2021, Canopy a deschis un birou în Marea Britanie, specializat pe animații video.
„Am fondat Canopy din dorința de a ajuta companiile să crească rapid și eficient cu ajutorul mediului online. Ivona este printre cei mai ambițioși și muncitori oameni pe care îi știu, iar promovarea ei în poziția de CEO a venit ca un pas firesc în strategia de dezvoltare pe care o avem pentru acest an. Pentru Canopy, clienții existenți au fost întotdeauna o prioritate, iar focusul nostru rămâne pe retenție. Pentru anul acesta, ne propunem ca business-ul nostru să crească cu 30 de procente și, suntem încrezători că echipa de management, formată din Ivona Gal, Ana Roantă și Marian Bârcău, va eficientiza procesele de lucru și va crește și consolida echipe, prin pasiunea pentru domeniul performance marketing, care se va reflecta dincolo de cifre.” – a declarat Cristian Ignat, fondator Canopy.
Agenția aduce rezultate prin strategii digitale complete, campanii de tip Pay Per Click (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads, YouTube Ads etc.), precum și traininguri pentru dezvoltarea echipelor.
Canopy susține proiectul „Atelierul Digital” organizat de Google România, în cadrul căruia peste 22.000 de studenți și tineri pasionați de domeniul digital au beneficiat de traininguri. Marian Bârcău, PPC specialist & Team Leader, este unul dintre trainerii Canopy din cadrul acestui proiect.
Având o experiență profesională de peste 16 ani în digital, tehnologie și eCommerce, la care se adaugă un MBA și Business International School of Management, Bogdan Aron, în calitate de Business Advisor, va contribui la planificarea pe termen lung și la definirea strategiei Canopy în piața de performance marketing. În plus, Bogdan va oferi suport echipei de management în zonele de financiar, marketing, operațiuni, recrutare și formare specialiști.
„Sunt convins că venirea lui Bogdan Aron, ca Business Advisor, va ajuta managementul companiei să definească strategia noastră pentru viitor, astfel încât Canopy să-și consolideze poziția de reper în piața de performance marketing.” – a completat Cristian Ignat, fondator Canopy