În următorul an, hub-ul tehnologic va oferi 100 de locuri de muncă, pentru diverse poziții.
Hub-ul din Cluj-Napoca subliniază angajamentul Kingfisher de a dezvolta echipe de ingineri talentați care să lucreze direct pentru brandurile din portofoliul său, în țări precum Marea Britanie, Franța, Polonia și, începând de acum, România. Prin această decizie strategică, compania își propune să crească nivelul de inovație și agilitate, dar și să ofere cele mai bune experiențe posibile clienților săi, la nivel global.
Pe parcursul anului 2024, Kingfisher intenționează să angajeze în hub-ul din Cluj 100 de ingineri, pe diverse poziții, de la specialiști în platforme cloud și până la ingineri software, ingineri de calitate sau ingineri de date. Compania își propune să angajeze 25 de noi colegi în fiecare trimestru și se va concentra pe integrarea acestor noi echipe în comunitatea de ingineri Kingfisher existentă deja.
Kingfisher a ales Cluj-Napoca ca fiind următorul său hub tehnologic datorită poziției geografice strategice, a numărului mare de talente disponibile și a prezenței diverselor companii multinaționale de tehnologie și servicii.
Decizia de a investi într-un hub tehnologic în România face parte din strategia Kingfisher de a își extinde capabilitățile interne în data science și inginerie software. O altă lansare de succes a unui hub similar a avut loc în decembrie 2022, în Cracovia, Polonia, care a ajuns la o echipă de aproximativ 80 de angajați.
Thierry Garnier, Chief Executive Officer Kingfisher a declarat: „Tehnologia a fost întotdeauna importantă pentru industria de retail, însă astăzi, mai mult ca oricând, se află în top pe lista de priorități a liderilor din orice domeniu. În cadrul Kingfisher, cred că nu există zi în care să nu se aducă în discuție tehnologia, într-o formă sau alta. Aceasta contribuie la creșterea comerțului electronic, dar și la orice aspect din zona de retail, de la logistică și strategii de prețuri și până la soluții AI și media. De aceea ne-am propus să fim un magnet pentru talentele de top din tehnologie și data science.”
Adela Smeu, Chief Executive Officer Brico Dépôt România a menționat: „Alegerea României pentru deschiderea acestui hub tehnologic nu este deloc întâmplătoare. Grupul din care facem parte recunoaște experiența înaltă pe care țara noastră o are în domeniul IT, precum și calitatea serviciilor oferite. Suntem mândri și ne bucurăm să facem parte dintr-un grup care investește constant și cu hotărâre în tehnologie și inovație.”
Paul Maguire, Head of Retail Delivery la Endava a spus: „În ziua de azi orice afacere se bazează mai mult sau mai puțin pe tehnologie, cu atât mai mult în retail. Suntem onorați să fim partenerii Kingfisher în procesele sale de evoluție și modernizare software, Endava contribuind nu doar prin expertiză, cât și prin talent tehnic local. Ne dorim să continuăm să oferim valoare și o experiență tot mai bună pentru clienții Kingfisher.”
Kingfisher și Endava vor lucra împreună, îndeaproape, pentru a asigura o integrare și o creștere graduală a hub-ului din Cluj. Acest parteneriat evidențiază obiectivul comun al celor două companii pentru excelență și inovație.