Centrul de la București e un hub global pentru dezvoltare și livrarea de soluții digitale pentru toate sucursalele Edenred.
Edenred Digital Center este un pilon cheie al diviziei de tehnologie a grupului Edenred și livrează tehnologie pentru toate verticalele de business, de la beneficii pentru angajați, mobilitate și flote, până la soluții de plată. Soluțiile dezvoltate de echipele Edenred Technology deservesc zeci de milioane de oameni în 46 de țări unde activează compania.
„Hub-ul este esențial pentru strategia noastră globală Mobile, capacitățile de a se conecta la parteneri prin API-uri și diferite produse fintech pentru gestionarea soluțiilor Edenred. Vrem să oferim servicii 100% digitale în toată lumea, iar echipele din București sunt esențiale”, a spus Dave Ubachs, Executive Vice President Global Technology Edenred.
În hub-ul din București nu se face outsourcing, ci se gândesc inclusiv pentru strategii digitale. Printre produsele dezvoltate sunt aplicația Edenred în 9 țări și pe 3 continente, dezvoltarea soluțiilor de plată în 22 de țări, dar și parteneriate online cu platformele de unde poți comanda mâncare.
Edenred Digital Center funcționează într-un model hibrid de tip 2 zile de acasă, 3 zile de la birou, dar e pregătit să se adapteze în funcție de evoluția situației pandemice. Reprezentanții Edenred consideră că modelul hibrid va rămâne în continuare.
EDC caută programatori în zona de Java, oameni în zona de .NET sau mobile, security și arhitectură.
1,7 milioane de utilizatori
De la lansarea Edenred Digital Center echipa sprijină și comunitatea locală prin evenimente de CSR dedicate copiilor din medii dezavantajate, cărora le oferă acces la cursuri de coding și consiliere educațională.
Edenred are în plan adăugarea de sute de roluri pentru specialiștii IT din România. Edenred colaborează cu 2 milioane de parteneri comerciali și 850.000 de companii. 86% din veniturile Edenred vin din zona digitală, iar valoarea de piață Edenred e de 11,4 miliarde de dolari. În 2020 prin Edenred au fost făcute tranzacții în valoare de 2,5 miliarde de dolari.
Edenred are 1,7 milioane de utilizatori și peste 35.000 de companii client. De asemenea, 65.000 de comercianți sunt parteneri Edenred. Edenred a lansat prima oară pe piață tichetele de masă digitale, vouchere și carduri de vacanță digitale.
90% dintre beneficiile acordate de Edenred sunt digitale, iar pe hârtie au rămas doar tichetele care sunt obligatorii prin lege să fie pe hârtie (o anumită categorie de tichete sociale și culturale).
Edenred oferă soluții din zone de carduri de mâncare, programe de mobilitate (carduri de combustibil, parcare), beneficii de engagement pentru angajați și alte soluții de plată.
În 2021 Edenred va dezvolta inclusiv de la București o nouă aplicație. De asemenea, va dezvolta și soluții de plată cu telefonul. În plus, Edenred e singura platformă de beneficii care s-a integrat și cu tazz by eMAG.