Așa începe un interviu cu tânărul antreprenor de origine română din Silicon Valley realizat recent de jurnaliștii Reuters.

Despre Larry Gâdea scriam pentru prima dată în toamna lui 2015, atunci când îl numeam ”copilul precoce din Silicon Valley”. La acel moment, Envoy, compania pe care o fondase în San Francisco, primise deja o investiție în valoare de 15 milioane de dolari de la Andreessen Horowitz, iar produsul dezvoltat se afla deja la recepția a 1.500 de companii din întreaga lume.

Puteți citi pe larg înterviul cu Larry Gâdea realizat de Vlad Andriescu înainte de conferința How to Web din 2015 aici.

De la debutul pandemiei de coronavirus în SUA și până în acest moment, Larry Gâdea a reușit să mute focusul companiei de la crearea de soluții smart pentru activitățile de bază ale birourilor, la soluții menite să ajute firmele să-și reedeschidă birourile în siguranță (ca de exemplu aplicații destinate chestionarelor care verifică sănătate angajaților, de contact tracing sau care ajută la stabilirea și managementul unor ture care să asigure prezența unui număr mai mic dee angajați în clădirile de birouri).

”Covid ne-a oferit un și mai mare simț de răspundere și un scop. Să ajutăm oamenii în chestiuni de sănătate și siguranță la locul de muncă a fost o recompensă și mai mare pentru munca noastră”, spune Larry, ajuns acum la 33 de ani, în interviul pentru Reuters.

Referitor la lecțiile pe care le-a învățat în pandemie, antreprenorul de origine română spune că totul se concentrează pe crearea unor relații unice, solide și de viitor cu clienții, arătându-le, totodată, faptul că poți crea pentru ei noi soluții care să-i ajute. Din punctul său de vedere, cheia reușitei stă în comunicarea constantă cu clienții pentru a afla ce au nevoie să construiești pentru ei.

”Oportunitatea de a cunoaște oameni noi este și mai mare în aceste momente pentru că nu e nevoie să te mai deplasezi undeva sau să călătorești în jurul lumii pentru întâlniri sau interviuri. Este suficient să intri pe Zoom”, este sfatul lui Larry Gâdea pentru noua generație de antreprenori.

Foto: Reuters