Bright Spaces s-a dezvoltat într-o companie europeană care transformă modul în care industria imobiliară prezintă, închiriază și vinde proprietăți. Fondat de Bogdan Nicoară și Andrei Constantin în 2019, Bright Spaces are astăzi clienți din 5 țări europene și și-a extins recent echipa în Londra.
Bright Spaces are mai bine de 5 ani pe piață și a crescut atât nativ, dar și prin intermediul investițiilor. La finalul anului trecut au finalizat o rundă de 2 milioane de euro pentru extindere.
Bogdan Nicoară, CEO și fondator la Bright Spaces a fost invitatul lui Mircea Serediuc, product manager și sherpa în comunitatea Launch România, într-un episod în care afli despre experiența de a fonda un startup și cum treci prin toate etapele într-un timp scurt.
Așadar, acest episod nu este doar o conversație, ci mai degrabă un ghid practic pentru fondatorii din România care își doresc să înțeleagă și să descopere acel roadmap care poate face diferența într-un startup.
Discuția din episodul 2 al celui de-al doilea sezon al LaunchPod poate fi ascultată în playerul de YouTube de mai sus. Dacă nu vezi playerul, nu uita să dezactivezi AdBlock sau să accepți acele Cookies care permit produselor Google să funcționeze pe site-urile unde sunt integrate.
Launch România oferă suportul necesar tuturor celor care fac parte din comunitate, fie că este vorba de fondator, cercetător, stakeholder, student sau pasionat de tech, cu scopul de a le crește șansele de reușită. Astfel, Launch România democratizează accesul la toate resursele de care ai nevoie pentru a face progres: feedback, expertiză, capital și un sistem de sprijin pe termen lung.
start-up.ro vrea să susțină comunitățile din România care ajută startup-urile să crească. Astfel, vei găsi aici podcast-urile LaunchPod, lansate de către comunitatea Launch România, pentru a afla mai multe direct de la fondatori.
Abonează-te aici la canalul de YouTube Launch pentru a urmări podcast-urile acestea în avanpremieră.
Podcastul LaunchPod dă voce poveștilor din industria de startups din România și este susținut de BCR, în colaborare cu Google România, partenerul fondator fiind How to Web.
Anul acesta, cititorii start-up.ro vor putea descoperi podcasturile LaunchPod pe site în momentul apariției lor, dar și pe cele care au fost deja publicate pentru a întâlni în cadrul discuțiilor specialiștii de care au nevoie companiile lor.
Nu este prima colaborare dintre Launch România și start-up.ro, dar ea vine din dorința comună de a susține startup-urile din România și de a le oferi o voce comună. De asemenea, de a promova comunitatea dincolo de “bula” celor pasionați de tehnologie, înspre cei care aud pentru prima oară de startup-uri, care vor să afle de ce se discută atât de mult de potențialul acestor afaceri.
Podcasturile LaunchPod vor oferi o perspectivă diferită și diversă și completează oferta editorială start-up.ro ce conține știri, interviuri scrise, analize, interviuri video, proiecte editoriale, review-uri și discuții despre inovație. Pentru că uneori cele mai bune întrebări pot fi descoperite tocmai prin diversitatea discuțiilor.
Cum poți urmări activitatea Launch România?
- Abonează-te la canalul de YouTube pentru a afla primul despre activitățile comunității și podcasturile din seria LaunchPod.
- Intră pe site-ul lor oficial aici.
- Aplică pentru a intra în comunitatea Launch România aici.
- Urmărește Launch pe Facebook.
- Dă un follow și pe Instagram.
- Discută cu Launch România pe Linkedin aici.
Urmărește podcastul pe capitole, astfel:
0:00:00 - Introducere
3:00 - Cum te asiguri că iei decizia bună?
7:22 - Identificarea celei mai bune idei
12:16 - The 4th Way - calea spre succes
16:34 - UiPath: transformând energia în realizări
19:02 - Pionerii industriei
22:17 - Cum accepți greșelile din trecut, chiar dacă au costat bani?
23:04 - Cel mai bun sfat (după orice rundă de finanțare)
25:50 - Cum te validezi?
27:35 - Industria startup-urilor din România: insights și tendințe
29:04 - Resursa umană în startup-uri (bici sau morcov)
32:52 - Bright Spaces a făcut un bridge
36:41 - De la cine iei banii când faci un bridge?
38:58 - Validarea: cum să asiguri că produsul are cerere
42:50 - Despre progresul pe muchie de cuțit
45:56 - A turning point
52:38 - Primii clienți
54:43 - Bright Spaces' use cases
59:27 - ”Where am I” - întrebarea de la început
01:03:28 - Teoria Castravetelui pusă în practică