Acest episod a fost publicat prima oară pe 13 octombrie pe canalele Launch România. Dacă nu l-ai ascultat atunci, dă un play mai sus. Miruna Dragomir este CMO al startup-ului Planable, o companie care a avut un drum ascendent fără investiții masive. Asta printr-o strategie de marketing permanentă și eficientă prin care a ajuns la mii de clienți.

Miruna Dragomir vorbește cu Mircea Serediuc, Product Manager și sherpa în Launch România, despre cum să construiești o strategie de marketing realistă pentru startup-ul tău și ce se ascunde în spatele conceptelor precum growth hacking, testare de noi canale, conversii, dar și alte subiecte relevante pentru un startup.

Miruna lucrează de 10 ani în marketing, a lucrat la Oracle, Uber și din 2018 s-a alăturat Planable, platformă de colaborare pentru social media. Parte din activitatea Mirunei înseamnă partea de conversie și leadership, analiză de date și optimizări. Astăzi Planable are mii de clienți activi.

Discuția din episodul 11 al primului sezon LaunchPod poate fi ascultată în playerul de YouTube de mai sus. Dacă nu vezi playerul, nu uita să dezactivezi AdBlock sau să accepți acele Cookies care permit produselor Google să funcționeze pe site-urile unde sunt integrate.

Launch România oferă suportul necesar tuturor celor care fac parte din comunitate, fie că este vorba de fondator, cercetător, stakeholder, student sau pasionat de tech, cu scopul de a le crește șansele de reușită. Astfel, Launch România democratizează accesul la toate resursele de care ai nevoie pentru a face progres: feedback, expertiză, capital și un sistem de sprijin pe termen lung.

start-up.ro vrea să susțină comunitățile din România care ajută startup-urile să crească. Astfel, vei găsi aici podcast-urile LaunchPod, lansate de către comunitatea Launch România, pentru a afla mai multe direct de la fondatori.

Abonează-te aici la canalul de YouTube Launch pentru a urmări podcast-urile acestea în avanpremieră.

Podcastul LaunchPod dă voce poveștilor din industria de startups din România și este susținut de BCR, în colaborare cu Google România, partenerul fondator fiind How to Web.

Anul acesta, cititorii start-up.ro vor putea descoperi podcasturile LaunchPod pe site în momentul apariției lor, dar și pe cele care au fost deja publicate pentru a întâlni în cadrul discuțiilor specialiștii de care au nevoie companiile lor.

Nu este prima colaborare dintre Launch România și start-up.ro, dar ea vine din dorința comună de a susține startup-urile din România și de a le oferi o voce comună. De asemenea, de a promova comunitatea dincolo de “bula” celor pasionați de tehnologie, înspre cei care aud pentru prima oară de startup-uri, care vor să afle de ce se discută atât de mult de potențialul acestor afaceri.

Podcasturile LaunchPod vor oferi o perspectivă diferită și diversă și completează oferta editorială start-up.ro ce conține știri, interviuri scrise, analize, interviuri video, proiecte editoriale, review-uri și discuții despre inovație. Pentru că uneori cele mai bune întrebări pot fi descoperite tocmai prin diversitatea discuțiilor.

Cum poți urmări activitatea Launch România?