Această campanie celebrează un deceniu de la lansarea inițială a webOS pe televizoarele LCD și OLED ale companiei. Pentru utilizatorii de televizoare LG UHD lansate începând cu anul 2018 (care rulează webOS 4.0 și versiunile mai recente), precum și pentru utilizatorii StanbyME și StanbyME Go, LG Streaming Week pune la dispoziție o varietate de abonamente gratuite și la preț redus de la partenerii de servicii prin intermediul aplicației dedicate, accesibilă din Home Screen, Content Store sau Apps.

Fiecare săptămână promoțională va include un line-up diferit de parteneri locali și globali, iar ofertele limitate ale partenerilor vor fi accesibile și vor putea fi valorificate doar în săptămâna respectivă, din aplicația LG Streaming Week.

LG Streaming Week prezintă o varietate de oferte avantajoase din partea partenerilor de conținut, cum ar fi abonamente gratuite de până la trei luni și reduceri de până la 90%. Fie că sunt pasionați de filme, sport, gaming, anime sau de cult classics, LG Streaming Week oferă o experiență de vizionare captivantă, adaptată intereselor și preferințelor fiecărui utilizator.

În plus, LG va oferi clienților o perioadă de testare gratuită de trei luni pentru Apple Music. Apple Music este unul dintre cele mai mari cataloage de muzică din lume, cu peste 100 de milioane de melodii, precum și peste 30.000 de playlist-uri create de experți, interviuri cu artiști, Apple Music Radio și multe altele. Abonații Apple Music au, de asemenea, acces la funcții interesante, cum ar fi Apple Music Sing și versuri sincronizate la timp, lossless audio și Spatial Audio imersiv.

Pentru fanii sportului, DAZN4 - locul unic unde se poate viziona NFL Game Pass (cu excepția SUA și China) - va oferi clienților noi 25% reducere la un abonament NFL Game Pass Season Pro și un abonament NFL Weekly Pro pentru 0,99$ sau echivalentul în moneda locală. Astfel, utilizatorii de televizoare LG vor avea ocazia să urmărească în direct și la cerere meciuri NFL de la fiecare echipă, inclusiv play-offuri și Super Bowl. În plus, beneficiază de NFL RedZone, NFL Network, NFL Originals și multe altele, inclusiv o gamă completă de conținut din arhivă.

De asemenea, pentru cei care preferă jocurile sau conținutul anime, LG Streaming Week are oferte avantajoase pentru toate gusturile. Utilizatorii de televizoare LG pot porni într-o aventură anime cu 30 de zile de testare gratuită a Crunchyroll, unde fanii vor putea accesa cea mai mare bibliotecă de streaming anime dedicată, cu peste 25.000 de ore de conținut și seriale noi care apar în fiecare sezon. Pentru o experiență interactivă, Blacknut5 Cloud Gaming oferă o sesiune de joc gratuită timp de 30 de minute pentru oricare dintre cele peste 500 de jocuri premium și o ofertă specială de abonament de 1$/prima lună pentru abonații noi. Pentru copii și familii, Baby Shark World for Kids by The Pinkfong Company oferă o lună de acces gratuit la întreaga bibliotecă de cântece și povești care oferă copiilor o experiență de învățare captivantă.

MEGOGO6, platforma media de top disponibilă în 15 țări din Europa de Est, pune la dispoziție clienților LG din România un abonament gratuit OPTIM TV pentru 3 luni. Acesta include o gamă variată de conținut, de la canale TV clasice, premiere, filme, seriale, până la desene animate — toate accesibile simultan pe cel mult 5 dispozitive. De la apariția oficială în România din această primăvară, MEGOGO a evidențiat avantajele platformei, oferind o experiență de vizionare specială, fără necesitatea cablurilor sau altor limitări, facilitând astfel urmărirea de conținut acasă sau în deplasare. Pachetele TV includ o selecție extinsă de canale și funcții avansate, precum înregistrare, arhivă TV de 7 zile și opțiuni de pauză, derulare sau reluare a programelor de la început.

Pentru a le oferi posibilitatea de a profita de LG Streaming Week și celor care nu dețin încă un televizor LG, compania prezintă mai multe promoții la gama de produse TV de pe piața globală.