Valoarea estimată a tranzacției se ridică la 9, 132 mil. Lei (aproximativ 1,8 milioane de euro), calculată în baza EBITDA obținut la nivelul anilor 2018-2020 și planificat pentru 2021, iar prețul final va fi stabilit în 2022, în baza EBITDA efectiv realizat pentru anul în curs.

Conform acordului, suma urmează a fi achitată de către LIH în două tranșe - 2021, respectiv 2022 – prin conversia în acțiuni emise de LIFE IS HARD, în urma majorării de capital social care va fi supusă aprobării AGEA.

“Noua deținere pe care LIFE IS HARD o are în Innobyte Solutions consolidează demersurile noastre de creștere a fundamentului companiei. Ne dorim să ne sporim relevanța pe zona de digitalizare, iar cu Innobyte alături deținem o competență nouă, în ecommerce, pe o piață care se dezvoltă accelerat. Putem aduce, astfel, mai multă valoare clienților și acționarilor noștri”, spune Cătălin Chiș, CEO și Președinte al Consiliului de Administrație LIFE IS HARD | Work Soft.

După realizarea tranzactiei, actualii asociați ai INNOBYTE urmează să dețină acțiuni în cadrul LIFE IS HARD, iar echipa de management va rămâne în continuare implicată în dezvoltarea afacerii ecommerce, în rol operațional.

“Odată cu semnarea acestui parteneriat, intrăm într-o etapă nouă de dezvoltare, devenind prima companie de ecommerce care își transparentizează astfel performanța - ceea ce reprezintă un angajament crescut din partea noastră în fața clienților, a angajaților și investitorilor LIFE IS HARD”, spune Cătălin Șomfălean, co-fondator și acționarul majoritar Innobyte.

Pentru finalizarea procesului de intrare a LIFE IS HARD în acționariatul Innobyte Solutions vor avea loc în următoarele săptămâni demersurile legale de înregistrare la Registrul Comerțului (ONRC), respectiv va fi convocată AGEA LIH, pentru aprobarea mecanismului de plată.

Innobyte a avut o cifră de afaceri de 1,75 de milioane de euro în 2020. Citește detalii aici.