Lectură de 2 min

Loopple AI e soluția românească care creează site-uri cu AI în câteva secunde. 10.000 de utilizatori în primele 3 luni de activitate

Abonează-te pe  
Inteligența artificială nu poate înlocui specialiștii care dețin secretele învățate în zeci de ani, dar poate să ajute cu lucruri simple, dar care astăzi necesită timp. Loopple este un produs românesc care permite oricui să facă un site de prezentare cu ajutorul AI fără să cunoască programare. O unealtă potrivită pentru IMM-uri și nu numai care vor să se digitalizeze. Noi am discutat cu Fredy Crăciun, creatorul Loopple AI.

Vezi interviurile video în avanpremieră

Interviurile video start-up.ro sunt publicate în avanpremieră pe canalul nostru de YouTube.

Subscribe

"Ideea noastră a fost să creăm un software pe bază de abonament care poate fi folosit de orice categorie de persoane care vrea să-și creeze un website în câteva secunde fără experiență tehnică de programare sau design", explică Fredy Crăciun.

Practic, Loopple AI este o alternativă pentru unelte precum Wordpress, Wix, Squarespace sau chiar Canva, acolo unde poți folosi deja teme, dar pe care trebuie să le personalizezi singur sau cu ajutorul unei echipe specializate. Loopple poate fi folosit, de exemplu, de un mic business care vrea un site de prezentare unde să-și expună serviciile, adresa și un email de contact.

Cum creezi un site cu Loople

Pentru a crea un site cu Loopple ai nevoie să vorbești cu el, cum o faci cu Chat GPT, și să-i zici ce fel de site vrei să creeze și pentru cine. Site-ul e creat în câteva secunde, este responsiv pentru toate dispozitivele și apoi îl poți personaliza. Pe lângă design, Loopple AI generează și textele pentru un site, în funcție de industrie, pe care apoi le poți modifica. Produsul românesc are și un asistent AI care te ajută pe parcurs în timp ce vorbești cu el.

"Interfața de la Loople este gândită să poată fi folosită de orice categorie de persoane, fie că ești un copil de 10 ani, fie că ești o persoană mai vârstnică", spune Fredy.

"Loopple se bazează pe un sistem de credite în momentul de față. Pentru planul gratuit ai 10 credite, iar pentru abonamente ai în jur de 40 de modificări pe care le poți face într-o lună. Site-ul poate fi găzduit gratuit pe domeniul nostru sau pe domeniul tău propriu, dacă ai deja o adresă cumpărată", spune Fredy Crăciun, creatorul Loopple.

Rezultatele Loopple

Loopple a ajuns în momentul de față, după lansarea de acum 3 luni, la 10.000 de utilizatori care au generat site-uri individuale. Astfel, conform datelor oferite de Fredy Crăciun rata de conversie este în momentul de față de 2%, adică utilizatori care au creat un cont și au făcut și un site.

Dar pentru Loopple aceasta a fost perioada de testare și urmează creșterea. Potențialul din piață identificat este mare. "Piața pentru micile afaceri care nu au un site web ar putea ajunge la 33 de miliarde de dolari în următorii 10 ani, ceea ce sugerează un potențial semnificativ", spune fondatorul soluției.

Astfel, din 400 de milioane de business-uri mici la nivel global, 120 de milioane nu au încă un website conform datelor.

Majoritatea clienților Loopple sunt în momentul de față din Statele Unite, Franța, Germania și din Spania, iar promovarea a fost făcută cu ajutorul platformei Product Hunt, acolo unde noile produse sunt puse în fața primilor utilizatori.

Dezvoltare în Polonia și Grecia

Serviciul poate fi gratuit, cu 10 modificări pe lună și un singur site generat, dar există planuri de 8, 24 sau 59 de dolari pe lună care pot fi folosite dacă dorești să faci modificări constante site-ului, dar și dacă ești o companie mai mare și ai nevoie de un landing page ușor de făcut în mod constant.

Pentru perioada următoare din 2025, Loople vrea să ajungă la mai mulți utilizatori, dar și în alte geografii. Astfel, Polonia și Grecia sunt țări pe care le țintesc inclusiv prin conținut adaptat limbilor specifice. În plus, se uită și spre o investiție, deoarece până acum finanțarea a fost făcută din banii lui Fredy și ai asociatului său.

Investiția i-ar ajuta să crească rapid și să securizeze produsul, mai ales că momentan competitorii nu au facilități de AI atât de dezvoltate. "Riscul există în orice industrie, dar încercăm să acoperim părțile pe care competitorii mari nu le iau în calcul acum", spune Fredy Crăciun.

Abonează-te pe  

Citeste mai departe:
mai multe despre:

Pe aceeasi tema: