Echipele care ajung la Startup Battlefield se luptă pentru cupa Disrupt, dar mai ales pentru un cec în valoare de 50.000 de dolari și atenția investitorilor prezenți în sală.

Perioada de înscrieri este deschisă până pe 25 septembrie, iar startup-urile interesate pot aplica la acest link. Se caută echipe care au un prototip funcțional, indiferent de finanțarea pe care au mai primit-o, sau nu, cu produse în domenii precum biotech, ecommerce, cloud computing, bitcoin, securitate cibernetică, sănătate.

Trebuie să știți că pitch-urile de pe scenă au o durată de 6 minute, timp în care se prezintă produsul, se face un live demo, iar juriul - din a cărui componență fac parte Eileen Burbidge (Passion Capital), Sonali De Rycker (Accel), Roelof Botha (Sequoia Capital) sau Carlos Eduardo Espinal (SeedCamp) – are ocazia să pună întrebări.

Competiția de la Berlin este o importantă rampă de lansare. Peste 660 de companii s-au lansat în cadrul Battlefield și au strâns peste 7 miliarde de dolari. Dintre acestea, aproximativ 100 s-au listat pe bursă sau au fost achiziționate.