„Într-un interval scurt am ajuns de la idee la atragerea cu succes a finanțării necesare dezvoltării proiectului nostru și, acum, la peste 1.000.000 de comenzi efectuate de clienții magazinelor online care ne sunt partenere, prin sistemul nostru eficient de recomandări personalizate de produse. Acest lucru înseamnă nu doar eficiența soluției pe care o dezvoltăm, ci și încrederea publicului în recomandările noastre”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.

Clasamentul categoriilor produselor vândute de magazinele online ce folosesc Aqurate este condus, în primele patru luni ale anului, de:

  • Îmbrăcăminte și accesorii,
  • Sănătate și frumusețe,
  • Electronice,
  • Casă și grădină,
  • Produse pentru copii și bebeluși

Dacă la categoria Îmbrăcăminte și accesorii, lider cu peste 315.000 de comenzi, creșterea anuală înregistrată la 30 aprilie era de 3%, categoria Casă și grădină a înregistrat cea mai puternică creștere, în același interval, iar aria Electronice a avut un avans de 25%.

Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 30%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.