Impossible Foods a anunțat că a primit 200 de milioane de dolari finanțare, potrivit MarketWatch. În martie, compania mai primise 500 de milioane de dolari. În total, compania americană a primit 1,5 miliarde de dolari investiție, de când a fost înființată în 2011.
Impossible Foods va folosi investiția pentru a finanța zona de research and development, să crească din capacitatea de producție și să fie cât mai prezent în zona de retail.
Conform datelor de piață, Impossible Foods a reușit să-și crească prezența în magazine de 60 de ori din luna martie până astăzi, la 9.000 de magazine din toată lumea. De asemenea, Impossible Foods a lansat și site-ul său de comerț electronic pentru livrări în Statele Unite.
„Folosirea animalelor pentru a produce mâncare e cea mai distructivă tehnologie de pe Pământ și duce la schimbări climatice. E principala cauză a colapsului dispariției animalelor sălbatice și a biodiversității”, a spus Patrick O. Brown, CEO al Impossible Foods.
Impossible Foods oferă alternative inclusiv pentru Burger King, care a creat un Impossible Whopper creat doar din plante.
Conform datelor de piață, în 2026 doar piața americană de alternative la carne va avea o valoare de 4,15 miliarde de dolari.
Principalul rival al Impossible Foods este Beyond Meat, care este o companie listată la bursă și care înainte de acest moment primise investiții în valoare de 122 de milioane de dolari.