Lectură de 2 min

Matei Psatta, Blindspot | Startup Talks - Cum poți transforma clienții în superfani

Abonează-te pe  
Startup-urile nu au nevoie de bugete de advertising mai mari, ci de comunități. Cel puțin asta consideră Matei Psatta, ultimul invitat al lui David Achim în cadrul podcastului Startup Talks, realizat de către Make IT in Oradea. În acest episod al podcastului, Matei Psatta vorbește despre community-driven marketing.

Startup Talks by Make IT in Oradea

Startup Talks sunt o serie de podcasturi realizate de către echipa Make IT in Oradea, susținător al ecosistemului de startup-uri tech din Vestul României și nu numai.

Urmărește Make IT in Oradea pe toate canalele

"Nu cred în povestea că dacă vei construi un produs extraordinar clienții vor veni. Nu funcționează astfel", consideră Matei Psatta, în discuția sa cu David Achim de la Make IT in Oradea.

Matei Psatta este cofondator și Chief Marketing Officer al Blindspot, având peste 12 ani de experiență pe zona de marketing și publicitate online, în locuri precum GMP, Leo Burnett, Vola.ro, de la junior de social media până la director de marketing.

Un interviu pe larg cu Matei Psatta din cadrul seriei Romanian Startups: Roaring Tigers of Europe poți vedea aici.

Blindspot este un startup românesc care oferă o platformă digitală conectată la mii de ecrane digitale din întreaga lume unde companii de orice nivel sau persoane obișnuite pot achiziționa spațiu publicitar pe panourile stradale sau din clădiri pentru câteva ore sau 30 de zile.

Startup-ul a fost fondat în 2018 și oferă posibilitatea ca agențiile de publicitate, dar și brandurile să facă diverse campanii pe panouri digitale din orașe. În ultimii ani, startup-ul a ieșit în evidență prin campanii virale alături de artiști mari sau folosind trendurile online ale momentului, pe panouri din Statele Unite.

"Trebuie să fie scurt, punchy, să aibă un timing perfect și să fie relevant cultural", asta consideră Matei despre anatomia pe scurt a unei campanii virale. De altfel, campania a avut și rezultate concrete. După postarea virală de pe Reddit rata de semnare a contractelor a crescut de la 1% la 50%.

Matei Psatta recomandă un buget de 10-15% din total alocat publicității OOH.

Ce poți afla din acest podcast?

Mai jos poți să vezi principalele subiecte, inclusiv cu timecodes, ca să ajungi direct la ele prin click.

  • 02:15 De ce reclamele plătite sunt o capcană pentru cele mai multe startup-uri
  • 08:40 Puterea marketing-ului community-driven și de ce funcționează
  • 14:55 Cum a crescut Blindspot fără advertising tradițional
  • 21:30 Cum poate să le pese oamenilor de startup-ul tău?
  • 27:45 Cum să-ți transformi clienții în superfani
  • 33:10 Rolul campaniilor de tip PR stunt în creștere pe zona de community
  • 39:50 De ce word-of-mouth este în continuare cea mai bună strategie de marketing
  • 45:20 O greșeală de marketing care duce la blocarea creșterii unui startup
  • 50:15 Cum să-i faci pe oameni să vorbească de startup-ul tău în mod organic

Ce este Startup Talks?

Startup Talks este un podcast lansat de Make IT in Oradea. Scopul este de a face cunoscute poveștile startup-urilor orădene pentru a inspira crearea de produse care să aibă un impact global.

Make IT in Oradea este o organizație non-guvernamentală inițiată de Primăria Oradea, cu susținerea unor companii locale din domeniul tehnologic.

Urmărește Make IT in Oradea pe toate canalele online disponibile:

Abonează-te pe  

Citeste mai departe:
mai multe despre:

Pe aceeasi tema: