Astfel, magazinele online care vor să se extindă cross-border au posibilitatea, prin platforma MOCAPP, de a-și identifica rapid cumpărătorii cu popularitate în Social Media din peste 9 țări, astfel ajungând cu ușurință să repereze și să atragă cei mai credibili ambasadori, cu o fidelitate autentică față de brand

De cealaltă parte, Frisbo preia depozitarea, ambalarea și livrarea comenzilor și oferă magazinelor online potențial de extindere prin deschidere spre piețe noi, în prezent având depozite active în 13 țări, cu posibilitatea de a deservi 24 țări în regim de livrare a doua zi, prin partenerii săi de curierat.

Inițiativa pentru internaționalizarea business-urilor de e-commerce românești este un program de accelerare susținut de expertiza bogată în marketing digital a echipei MOCAPP și eficiența rețelei europene Frisbo de fulfillment automatizat și își propune să sprijine creșterea competitivității retailerilor români, atât la nivel național cât și internațional

Pachetul de susținere oferit în cadrul parteneriatului pentru magazinele online care vor să crească în regiune constă în reduceri de costuri, prin acces gratuit la utilizarea platformei MOCAPP și a bazelor de date cu influenceri, respectiv un voucher Frisbo pentru servicii de fulfillment în primul an de scalare internațională.

„Extinderea rapidă în piețe noi, sau chiar pe mai multe piețe simultan, presupune gestionarea eficientă a operațiunilor logistice. Prin Frisbo oferim un serviciu de fulfillment automatizat, plug and play, ușor de integrat cu multiple platforme de e-commerce și serviciile adiacente lor, care face posibilă scalarea business-urilor online oriunde în Europa cu minim de efort. Parteneriatul cu MOCAPP acoperă aproape la 360 grade nevoile clienților noștri la intrarea într-o piață nouă, facilitând crearea de campanii de marketing eficiente alături de influencerii cei mai relevanți pentru brand lor în noua piață”, spune Bogdan Colceriu, CEO Frisbo.

„Am început anul trecut un demers prin care punem tehnologia noastră în slujba magazinelor online, astfel încât experiențele de cumpărare pe care le oferă clienților să fie unele cât mai autentice și să ajute la conversie și retenție”, menționează Florin Grozea, CEO al platformei MOCAPP. „Oamenii rezonează la mesajele de vânzare în care se regasesc, iar încrederea pe care un brand ne-o transmite este esențială, mai ales în perioadele de tensiune prin care trecem în ultimii ani. Autenticitatea este criteriul cel mai important în viața noastră atunci când facem alegeri - de cumparare și nu numai”, adaugă Florin Grozea.