Potrivit lui Radu Savopol, co-fondatorul rețelei, decizia introducerii noi game de produse, cu un gramaj mai mare, a fost luată în urma cererilor venite din partea consumatorilor.

“Am avut nenumărate mesaje de-a lungul ultimului an primite pe rețelele de socializare și uneori chiar pe mailul oficial al companiei, cu privire la dorința de a putea cumpăra diverse produse ce nu se regăseau în meniul 5 to go. Clienți noștri și-au dorit și ne-au sugerat să introducem preparate noi cum ar fi sandvișuri cu ingrediente premium, smoothie-uri naturale sau pahare mai mari pentru cafea. Așa a luat naștere și Mr. Big, cel mai nou personaj 5 to go. Practic el va raspunde dorinței clienților de a avea varianta de băutură mare, cu un gramaj dublu decât cel normal“, afirmă Radu Savopol co-fondator 5 to go.

Toate celelalte produse din meniu original nu au suferit și nu vor suferi nicio modificare de preț sau rețetă.

Mr. Big, paharul de 16 oz (500 de ml), va fi utilizat pentru a dubla băutura favorită, astfel paharul poate fi folosit pentru a achiziționa un dublu cappuccino, dublu ciocolată caldă, dublu chai latte.

Noua gamă de produse cuprinde smoothie-uri naturale, paharul dublu, de 16 oz (Mr. Big), sandwichuri cu ingrediente premium (prosciutto, somon) și sucurile organice însă lista este deschisă, în continuare analizându-se cerințele venite de-a lungul timpului din par-tea clienților.

“Ne intereșează să oferim produse, de o calitate excelentă, la un preț accesibil. Verificăm permanent situația producătorilor autohtoni din piața. Ne interesează să oferim clienților noștri produse autentic românești, pe cât posibil. Avem game de produse hand-crafted, cu ingrediente naturale sau organice cum este noua gamă de ceaiuri reci lansată de curând în cadrul noii game de produse 5 to go + (PLUS). Acolo unde nu am reușit, cum este cazul cafelei, soft-drinks sau energizantelor, unde România nu are expertiza tradițională, am apelat la branduri internaționale, cunoscute în randul tuturor clienților”, mai spune Radu Savopol.

Rețeaua de cafenele 5 to go are în acest moment 67 de locații în București și în țară și un trafic de 14.000 de clienți pe zi. Lanțul românesc a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 1,2 milioane de euro.