De la crearea brandului, până la selecția, producția și listarea produselor, investiția totală se ridică la peste 150.000 euro. Compania estimează că noua gamă va contribui cu 2-3% la cifra de afaceri până la sfârșitul acestui an, urmând ca până în 2030 aceasta să genereze circa 10% din veniturile Neakaisa.ro.

Inspirată din mitologia nordică, gama Rune va cuprinde obiecte sanitare - lavoare, vase de toaletă, bideuri, căzi freestanding, rigole și ventile, urmând să fie completată și cu paravane de duș walk-in și alte verticale în timp. Pe lângă atributele de design, care includ dimensiuni populare pentru băile din România și forme cât mai ergonomice pentru eficientizarea spațiului, noua gamă este concepută ținând cont și de calitatea și durabilitatea produselor.

“Lansarea Rune a venit ca un pas natural în dezvoltarea business-ului. Am început ca magazin online, ne-am consolidat poziția în piață, am deschis primul showroom, iar acum dezvoltăm propriul brand de produse sanitare. Planul pentru lansare a început să prindă contur încă din 2020, cumva simțind nevoia unor produse cu design deosebit, prețuri echilibrate și calitate peste medie. De atunci am început să schițăm nevoile pieței și să lucrăm la categoriile și gamele de produs”, explică Laura Sardescu, Co-fondator Neakaisa.ro.

Produsele Rune sunt alese de specialiștii Neakaisa.ro în funcție de trendurile actuale și de nevoile specifice ale pieței din România, în special, în materie de dimensiuni, design și funcționalitate. Stilul scandinav, dezvoltat din mitologia nordică, se caracterizează prin elemente care, pe lângă asigurarea confortului, îmbunătățesc starea de spirit – misticism, conectare la sine și armonizarea cu mediul înconjurător.

Designul scandinav reprezintă un palier important în portofoliul Neakaisa.ro, aliniindu-se cu valorile companiei de a găsi produse reprezentative unui stil de viață cât mai echilibrat, cu accent pe pauze binemeritate și momente de liniște.

Pentru anul curent, Neakaisa.ro preconizează că noua gamă de produse va contribui cu circa 2-3% la cifra de afaceri, urmând ca acest procent să crească progresiv în următorii ani. În funcție de planurile de dezvoltare, în 5 ani ar trebui să se stabilizeze la 8%, iar până în 2030 să contribuie cu aproximativ 10% la veniturile companiei.