Clienții care folosesc aplicația mobilă SPOT pot dona puncte de loialitate accesând secțiunea nou creată, “Donează pentru poporul ucrainean”, fiind apoi redirecționați către pagina de donație. Utilizatorii SPOT pot alege numărul de puncte pe care doresc să le doneze, acestea fiind ulterior convertite financiar de NEPI Rockcastle, cu o paritate de unu la unu: 100 de puncte, 100 lei; 200 de puncte, 200 lei etc.

Campania NEPI Rockcastle, “Donează pentru poporul ucrainean”, se va desfășura până la strângerea sumei de 75.000 euro. Reprezentanții NEPI Rockcastle estimează că până la începutul lunii aprilie, campania își va atinge obiectivul.

„NEPI Rockcastle este alături de poporul ucrainean. Gândurile și eforturile noastre se îndreaptă acum către familiile afectate de acest conflict. Vom sprijini în continuare cauza lor prin colaborări strânse cu organizații umanitare, cum este Crucea Roșie Română. În aceste vremuri, societatea civilă, alături de companii, oameni de pretutindeni și autorități dovedesc generozitate nemărginită, empatie și leadership real. Vom continua să ne mobilizăm resursele pentru a veni în ajutorul oamenilor care au nevoie de noi”, a declarat Rüdiger Dany, CEO, NEPI Rockcastle.

“Prin demersurile noastre, ne dorim să ajutăm și să protejăm populația civilă ucraineană care ajunge în România, dar mai ales oamenii care se află în Ucraina. Tot sprijinul pe care îl primim de la companii este necesar și foarte apreciat. Cred că solidaritatea pe care am observat-o în aceste vremuri este uimitoare și reprezintă o speranță pentru toate națiunile. Mulțumim NEPI Rockcastle pentru că ni s-a alăturat în demersul nostru de-a face fapte bune”, a spus Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roșie Română.

În campania de strângere de fonduri, care se desfășoară prin aplicația mobilă SPOT, sunt implicate 18 centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle, în România.

În 2021, NEPI Rockcastle anunța în premieră pe piața locală dezvoltarea și implementarea aplicației mobile de loialitate SPOT. Aplicația permite clienților utilizarea beneficiilor acumulate în oricare dintre cele 18 centre comerciale din România, în mod personalizat, în funcție de preferințele de cumpărături.