HubSpot, principalul promotor la nivel mondial al metodei Inbound Marketing, recunoscut pentru soluțiile eficiente de automatizare și măsurare ale proceselor de marketing și promovare, a acordat statutul de Partner agenției NNC Services, datorită numărului mare de clienți pe care agenția îi adminstrează deja pe platforma HubSpot, dar mai ales datorită rezultatelor obținute de aceștia prin tacticile și strategiile inovative.

Beneficiile implementării unei soluții software pentru operațiunile de inbound marketing se regăsesc într-un studiu realizat chiar de HubSpot, unde s-a dovedit că aceste tehnici pot genera de 3 ori mai multe lead-uri, deși costurile sunt cu 62% mai mici decât în cazul marketingului tradițional (outbound marketing).

În acest an, agenția NNC Services își propune să prioritizeze acțiunile de inbound marketing și dezvoltarea de noi strategii pentru a aduce soluții inovative clienților.

Astfel, NNC Services se va concentra pe implementarea platformei HubSpot la clienți, dar și pe oferirea de suport în utilizarea tuturor instrumentelor puse la dispoziție de aceasta.

Succesul campaniilor pe care NNC Services le implementează pentru clienți se datorează experienței in domeniul tehnologiei de marketing, a certificărilor numeroase pe care angajații companiei le au, dar și ariei vaste de servicii oferite utilizatorilor HubSpot. Toate acestea sunt validate de clienții de pe piața românească și internațională din domeniul IT&C care au obținut rezultate relevante și măsurabile.

Cu ajutorul parteneriatelor strategice pe care NNC Services le-a încheiat cu HubSpot, Salesforce și Adobe, agenția se diferențiază pe plan local ca furnizor certificat de servicii și tehnologii de marketing validate.

”În contextul actual de dezvoltare tehnologică rapidă, tendința de a eficientiza procesele de lucru este în continuă creștere. Automatizarea departamentului de marketing și vânzări prin platforme și tehnologii moderne, cum sunt HubSpot, Salesforce sau Adobe, nu are doar rolul de a crește productivitatea companiilor, ci și de a oferi acestora posibilitatea de a identifica noi direcții de dezvoltare competitivă în industriile din care fac parte. Cu siguranță această tehnologizare va oferi afacerilor din domeniul IT&C resursele necesare pentru o evoluție de durată”, declară Loredana Niculae, President NNC Services.

Portofoliul actual de clienţi NNC Services include jucători importanți de pe piaţa românească şi internaţională de IT şi servicii, pentru care compania dezvoltă programe de marketing ce garantează rezultate măsurabile la nivel de vânzări şi vizibilitate pe piaţă.

Cu peste 60.000 de clienti în 100 de țări, HubSpot integrează o suită de instrumente software destinate domeniului marketingului și al vânzărilor, promovând conceptul de Inbound Marketing și poziționându-se împotriva tehnicilor de promovare agresive care s-au dovedit a fi ineficiente.